Hvorfor det?
Vi har jo Alfheim!
Hvorfor det?
Vi har jo Alfheim!
Pump? Begrunnet i…?
Selskapet har ekstremt lite cash for å sette i gang noe som helst?
Mener ikke å være en negativ Nancy her, men si gjerne hva du ser som ikke jeg gjør. Jeg følger tross alt bare med sporadisk her…
Noen som fikk med seg hvem disse som er valgt inn som valgkomité er? Vår så dårlig lyd at jeg kun fikk med meg bruddstykker av webcasten.
Hans Peter Bøhn (chairperson), Jan-Tore Pedersen and Vegard Aavik.
Takk, men tenkte på hvem disse er/hvordan de har kommet i posisjon til å bli valgt…?
Hans Peter Bøhn is a Norwegian citizen with a medical degree. He started his pharmaceutical industry career as medical adviser in Nycomed Imaging. Over the ensuing 12 years he gained broad experience from management positions in the pharmaceutical industry within drug safety, international marketing and operations and clinical research as well as gaining a post-graduate Diploma of Pharmaceutical Medicine. After the years in the industry he joined Fondsfinans as a financial analyst covering the life science sector. From 2012 he has been manager of the non-profit “Svanhild og Arne Musts Fond for Medisinsk Forskning” as well as serving as an independent adviser to among others the Research Council of Norway, the Norwegian Cancer Society, Innovation Norway, Oslo Cancer Cluster as well as a number of biotech start-up companies. He has been a Board member of PCI Biotech Holding ASA since 2015.
Vegard Aavik er tredje største aksjonær i NANOV nå med 2 mill aksjer, fant en artikkel om han fra 2022. Aksjerik: Ser etter én ting
Sistemann kjenner jeg ikke til.
Jan-Tore Pedersen er han som førte i pennen vedlegget / skrivet AG produserte rundt selve Betalutin.
Det var solid utført håndverk og det ble i den forbindelse nevnt at gründerne var imponert over faktainnholdet.
Jeg skrev at her hadde nok gründerne en finger med i spillet, og det kan det jo hende at jeg fortsatt tror når man ser at brikkene faller på plass med Larsen, Bruland og Oncoinvent, men fra det jeg har forstått er Pedersen en skikkelig kapasitet og skal ha æren for skrivet!
Det får eventuelt komme fra han selv (han har postet på TI) hvor kompetansen og innsikten hans kommer fra
Er vel arkitekten bak PCIB…
Kun sporadisk selv, men det er fremdeles interesse for aksjen «neste store ting» mtp. nyhetsmeldingen. Som regel er det små og micro-cap aksjer som nå handles over disk.
Er vel flere som kommer inn nå for en kortsiktig gevinst.
Så hovedsakelig kortsiktig trading…?
Ser da ikke sånn ut?
Jeg tror han kom inn nå før jul og at han har vært litt aktiv på FB-gruppa til AGNV.
Stemmer det, han har vært aksjonær i 14 dager, å nå er han i «ledelsen»
Selger vel alt om man klarer å presse kursen opp til 2,50 da
2.50 virker som en drøm akkurat nå
Hallo folkens, la oss ikke drive å hakke ned og være overkritiske. La folk få prestere først. NN har tross alt hatt Egberts som styreleder så det skal jævlig mye fukk ups til for å overgå the Dutchman.
Enig, Roc.
Good times ahead amigos y amigas!
I dag har mange av oss “mindre” aksjonærer i Nano opplevd en liten opptur. Det er ikke verst bare det. Det virker som om Asmyr og co har jobbet knallhardt for se om de kan øke både sine egne aksjonærverdier i Nano + alle oss som har støttet gruppens arbeid. Det trolig uten godtgjørelse.
At det ene nye medlemmet i valgkomiteen ikke har vært aksjonær lenge for være så - han vil vel også at verdien av hans relativt store investering skal vokse.
Jeg er takknemlig for arbeidet til Asmyr og gruppen og nå skal vi kanskje få ta del i hva som potensielt kan være mulig å få til med eller av Nano. Men jeg tror det nå er lurt at de knytter til seg all kompetanse som kan tenkes å ville bidra, også de med noen kritiske synspunkt på hva som er lurt eller ikke. SÅ NE burde inviteres inn til videre diskusjoner for å maximize sharehoulders value. (For et quote)
En rekke av de såkalte profesjonelle som har drevet Nano de siste årene, både management og styre har etter min mening gjort en helt latterlig dårlig jobb. Kanskje har de til og med hatt kunnskap som burde gjort at valgene burde vært annerledes.
Det er langt fra sikkert at Nano nå skal bli noen form for suksess. Men jeg tror mange småsparere, mange på TI og en del nye eiere har fått litt tro på de som nå er valgt inn i styret. De tror på prosessene som er satt i gang.
Det er masse usikkert i tiden fremover. Men det har det pinadø vært tidligere også, selv om jeg mener det ikke har blitt kommunisert til oss av ekstremt godt betalte folk i selskapet.
Det blir spennende fremover og det er en liten seier at AGNV kom så sterkt ut i denne runden.
[ ] er min tilsnikelse.
Hva tenker du på? Jo, sitter og funderer på følgende. Har dette skjedd før, at de små har skuttet ut de store på denne måten? Nano har vært “a first” på mange måter, så med tanke på alt vi har fått være med på av nybrottsarbeid og show så er kanskje noen 100k fra eller til kanskje bare for covercharge å regne?