Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Jeg og min kone ( 50+ ) ønsker tips om god serie vi kan se sammen. Har kun Netflix pluss de vanlige kanalene :blush:

Ozark
Yellowstone
Diplomat
Blodline

(fra Netflix)

2 Likes

Hva med å sjekke ut komedien “Derry Girls”?

Ligger på Netflix. Handler om en katolsk jentegjeng som vokser opp i Derry, Nord-Irland, midt i 90-årene. Tidvis ganske hysterisk, spør du meg. Kanskje litt nostalgisk også, for oss som var barn / ungdommer i den tiden.

Finnes bare 3 sesonger (mener det er 6 episoder i sesongen). Korte episoder.

3 Likes

Anbefaler Warrior. Slutter irriterende brått, men veldig bra serie med historiske røtter.

1 Like

Har satt i gang på The Crown her. Jeg er absolutt ingen monarkist, men dette er stort! Nyere historie som jeg kan relatere til. Underbygger greit min skepsis til kongehuset.

4 Likes

Severance er verdt penga.

2 Likes

Vet ikke om den har vært nevnt tidligere, men la ikke “The English” unnslippe!

Nå er vel ikke The English å finne på Netflix, så derfor slår jeg et slag for American Primeval.

3 Likes

Det var noe snakk for noen år siden om en tv-serie hvor USA hadde blitt delt (rasemessig) slik Malcolm X vel foreslo. Ble den noe av, eller er det jeg som roter med en eller annen asb divergence point fra et eller annet nettforum i alternativ historie her?

Nå blander du vel fiksjon og virkelighet; skummelt!

2 Likes

Du mener nok denne.

2 Likes

Civil War (Prime) omhandler et delt samfunn (ikke rase, men borgerkrig) i USA.
En skremmende (og severdig) film.

2 Likes

Kanskje Power eller Queen of the South kan være aktuelle? Mye spenning. Sjekk de opp om du liker sjangeren.

Disse var bra.

7 Likes

🫣

1 Like
3 Likes

Nostalgi, prowess og motorsport. Sees på Netflix.

2 Likes

Litt utradisjonelle tips her:

7 Likes

Yes Minister, og Yes Prime Minister vil alltid rage høyt hos meg. BBC på sitt beste!

3 Likes

Må ha vært lagt ut her før, men denne er knallbra! På Max.