Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

1 Like

Denne på knirken likte jeg veldig godt, og anbefales gjerne.

1 Like

Glemte å nevne denne,har ikke sett serien enda,men så veldig bra ut på trailer😃

Slow Horses bør også være på lista spør du meg.

5 Likes

Veldig bra serie spør du meg.

4 Likes

For de som liker tung rock så har denne serien ett av de feteste lydspor noensinne i en TV-serie. Og handlingen er ikke helt på jordet heller. SAS Rogue Heroes (TV Series 2022–2025) - IMDb. Kan strømmes på MAX, bl.a.

3 Likes

Er vel i dag 3. sesong av White Lotus slippes på HBO.

1 Like

Hvis jeg ikke har nevnt det tidligere i tråden:

Som @jhh sier kan Rouge Heroes anbefales. Når man først er inne på UK kan man kjøre i gang med Slow Horses

4 Likes

For de som liker Special Ops. Lioness er en actionfylt spionthriller skapt av Taylor Sheridan. Serien følger en hemmelig CIA operasjon der kvinnelige agenter infiltrerer terroristnettverk. Den blander intense kampscener, politisk intrige og personlige drama, med sterke rolleprestasjoner fra Zoe Saldaña og Nicole Kidman og Morgan Freeman
Fascinerende rollespill rundt flere troverdige scener i begge sesonger.

4 Likes

Lenge siden jeg har kost meg så mye over så lang tid. Kommer det ikke en sesong 3 så stemmer jeg for WW3!

1 Like

Jeg vil anbefale Adolescence på Netflix, sterk miniserie med gode skuespillere. Personlig alltid vært fan av Stephen Graham.

1 Like

Jeg og min kone ( 50+ ) ønsker tips om god serie vi kan se sammen. Har kun Netflix pluss de vanlige kanalene :blush:

Ozark
Yellowstone
Diplomat
Blodline

(fra Netflix)

2 Likes

Hva med å sjekke ut komedien “Derry Girls”?

Ligger på Netflix. Handler om en katolsk jentegjeng som vokser opp i Derry, Nord-Irland, midt i 90-årene. Tidvis ganske hysterisk, spør du meg. Kanskje litt nostalgisk også, for oss som var barn / ungdommer i den tiden.

Finnes bare 3 sesonger (mener det er 6 episoder i sesongen). Korte episoder.

3 Likes

Anbefaler Warrior. Slutter irriterende brått, men veldig bra serie med historiske røtter.

1 Like

Har satt i gang på The Crown her. Jeg er absolutt ingen monarkist, men dette er stort! Nyere historie som jeg kan relatere til. Underbygger greit min skepsis til kongehuset.

4 Likes

Severance er verdt penga.

2 Likes

Vet ikke om den har vært nevnt tidligere, men la ikke “The English” unnslippe!

Nå er vel ikke The English å finne på Netflix, så derfor slår jeg et slag for American Primeval.

3 Likes

Det var noe snakk for noen år siden om en tv-serie hvor USA hadde blitt delt (rasemessig) slik Malcolm X vel foreslo. Ble den noe av, eller er det jeg som roter med en eller annen asb divergence point fra et eller annet nettforum i alternativ historie her?