Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Gode TV serier, la meg anbefale 5 serier: * Sons Of Anarchy (du blir hektet), Sopranos (må se serie, en av tidenes), The Wire, The Walking Dead (hektet) og Games of Thrones som er en helt vanvittig serie…Helt vanvittig i mine øyne… Politikken her er det som fasinerer meg, dialogen, elsker det : )

3 Likes

Sett et par episoder av denne, anbefales om du liker den slags.

Edit: veldig fet! Men bare 6 episoder, cliffhanger, må vente et års tid på fortsettelsen.

2 Likes

@Ramsess - Carnivalé er fantastisk. Veldig synd den sluttet etter to sesonger… :roll_eyes:

2 Likes

Mayans, Ray Donovan, Vikings, Berlin Station.

Berlin station! bra plot twist der i siste episode!

Hvis du er en kvinne: Will you marry me? :joy:

1 Like

Noen som vet hvor man får tak i serien The Pretender?
Husker jeg likte den for noen år siden, men finner den ikke nå… :disappointed_relieved:

1 Like

Ja fyttigrisen, det gikk jo helt av hengslene…

Den serien har ikke aldres såå bra. Den var veldig kul når den gikk på TV. Prøvde å se noen episoder av den nå ( 10-15år senere).

Bruk kreftene en annen plass :stuck_out_tongue:

1 Like

Er det serien om finnmarkingen som prøver å være kul på Tekinvestor?

2 Likes

Absolutt, den fikk jo episk cliffhanger der på slutten som skulle besvares i sesong 3, bare at sesong 3 kom aldri :frowning: Akkurat som første del av Twin Peaks. Men det arbeides for en fortsettelse, (er bla en Facebook gruppe for det) men det begynner å bli litt sent nå… :older_man:

2 Likes

Anbefaler Cobra Kai for alle som har sett Karate Kid 1. Det er en herlig spin of av nevnte film med de orginale hovedpersonene 34 år senere.

Det er kun 1 sesong som er ute, men det er bekreftet at det kommer mer. Serien kan sees på Youtube Originals og du trenger Youtube premium abonnement, hvor første måneden er gratis og bare å si opp før neste måned. Det er ingen bindingstid.

3 Likes

Starta på S3 av Colony, ganske bra, synd det ser ut til å være siste. Minner litt om Falling skies.

1 Like

Noo! Hadde ikke fått med meg at Colony er ferdig. Får vente på ny sesong av The Expanse og Altered Carbon da. :sob:

1 Like

Er en sesong ekstra som ikke er på netflix, men episodene er bare 25min og ikke 44!.

Har sett den :blush:

Deadwood.

Ingen over, ingen ved siden.

3 Likes

Rolig nå. Falling skies når ikke colony opp til knærne engang. Annet enn at jorden er blitt invadert synes jeg det er få likheter mellom de to seriene. (har dog kun sett sesong 1 av falling skies.)

Du må se mer av falling skies, samt sesong 2 og 3 av Colony så fatter du hva jeg mener. Hadde Colony fortsatt utover sesong 3 ville likheten blitt veldig tydelig.

Jeg liker dog endringene som kommer i S3 av Colony.

Kung-Fu China-Zombie serie?! HVORDAN har denne gått meg forbi??
Takk!