Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

How to make it in America er en veldig bra serie, med litt entraprenøskap attaat.

Ligger på HBO

Hvor kan man se Colony S3? På Netflix ligger bare S1 og S2…

Veldig bra serie:-)

1 Like

Amazon prime tror jeg

Edit: Scratch that. Tydeligvis ikke i Norge.

Så siste episode i går. Veldig bra sesong. Litt treg til tider men de siste to episodene drog helhetsopplevelsen opp, og slutten var magisk. Anbefales for de som likte sesong 1.

market

4 Likes

Det tror jeg deg på.
En god kompis, som har samme smak som meg mtp serier, sier denne er like bra som, eller bedre enn eneren. Toern var grei.
Hehe, toern :joy:

1 Like

The Umbrella Academy (Netflix) er verdt å få med seg, kun kommet en sesong foreløbig.

https://www.youtube.com/watch?v=0DAmWHxeoKw

Som flere har nevnt er The Colony og Band of Brothers (for de som ennå ikke har sett denne fantastiske serien) absolutt verdt å se nærmere på.

3 Likes

Rip Stringfellow Hawke (tidl. Airwolf skuespiler)

:disappointed:

4 Likes

Kul serie!

Ble anbefalt denne i et middagsselskap og ble ikke skuffet: https://www.netflix.com/no/title/80145141

I mangel av ideer på noe nytt å se på HBO, så startet jeg på en ønskereprise av Band Of Brothers i går.
Hadde glemt hvor bra serie den er, så vidt jeg klarte å slå av og legge meg! ( i natt… :joy: )

6 Likes

Så på den rett før jul, etterfulgt av The Pacific. Ikke en like bra serie, men veldig bra den også. Kvalitet lever evig!

2 Likes

Begynte å se denne for en stund siden.
Fransk/engelsk variant av broen. Følger ikke broen til punkt å prikke, men du merker at samme serien i sesong 1.
Sesong 2 tror jeg ikke er hentet fra broen i det hele tatt, men det var en meget bra sesong!

2 Likes

Denne er godt laget, lo flere ganger underveis av kommentarene. :slight_smile: Hele suppa virker jo på jordet når man får det kokt ned slik…

3 Likes

Genialt, fikk en god latter eller 14! :rofl: :joy:

Ozark på netflix

2 Likes

Noen som har sett The Good Wife?
Og vet hvor de har alle sesongene?
Ser ut som Netflix bare har 6 av 7.
Den er ikke på HBO, hvor de nå sender en oppfølger som heter The Good Fight.
Jeg prøver å ha kun en leverandør av gangen, så bytte når jeg er “ferdigsett” på en :sweat_smile::+1:

1 Like

Kom over denne tweeten som må sies å være relevant for denne forsamlingen :blush:

1 Like

Foreslå Billions til han. Ny sesong nå. HBO

Jeg ser nå på OA. Er du litt alternativ så er den fin. Er begynt på sesong 2 nå. Lovende start der også. Netflix.

1 Like

OA?
Flfpufpuflvflvf (4 tegn bullshit… )

Ja den heter det. En sterk historie.

1 Like