Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Prøv Peaky Blinders! Konge serie!

3 Likes

Veldig bra, brukte noen episoder på å kjøre meg inn på den , men så var jeg solgt

1 Like

Kom tilfeldigvis over denne i går og ble hekta etter en episode :slight_smile:

Handler om en litt eksentrisk fyr som bestemmer seg for å bygge en by ute i jungelen, og ta betalt for det av millenials og hipster kids som tror de kan redde verden. Minner litt om “Fyre festival” dokumentarene, så hvis du liker å se en katastrofe sakte men sikkert utfolde seg så liker du dette :smile:

1 Like

Er det Jonestown 2?

1 Like

Har aldri vært noe fan av anime, men Love,death & robots på netflix var utrolig underholdene, forskjellige manusforfattere for hver episode, og varer fra 10-20 min hver episode

1 Like

Sjekk ut HAPPY på netflix. Knakende god serie :grin:

Fikk endelig sett Chernobyl nå, meget god miniserie!
Etter å ha frisket opp kunnskapen om den ulykken, så ser jeg at serien er ganske så realistisk også.
Kudos til @Evilfreud for tipset :+1:

2 Likes

Serien er sinsykt bra! Og den balanserer fiksjon og fakta på en veldig god måte!

1 Like

Ja, derfor er vel dette en av de få virkelig gode seriene vi IKKE ønsker en sesong 2 av, da det ville vært basert på en ny katastrofe… :dizzy_face:

Hehe, det kjipeste med serien er hvor kort den var. Men samtidig digget jeg måten den var bygget opp på , med hver episode som eget tema. Nei får ta en tur ned dit igjen snart ass! :smiley:

1 Like

Noen som har sett Dark? Hørt rykter om at den skal være god.

1 Like

Så den for litt siden, likte den veldig godt!

2 Likes

En av de beste seriene jeg har sett i år.

1 Like

DARK er litt tveegget for min del. Den holder på mystikken litt for lenge synes jeg, til det blir litt frustrerende. Derfor har jeg heller ikke begynt på sesong 2 enda. Det er en ganske “tung” serie, man bør følge nøye med på om man skal forstå hva som skjer.

Synes Westworld håndterer tidslinjehopp på en mye mer elegant måte en Dark, men gi det en sjangs om du liker den type serier :slight_smile:

1 Like

Van Helsing. Armageddon serie om vampyrer. Nice women and violence :smile:

Dark er helt fantastisk, og andre sesong bedre enn den første! Det er bare å benke seg!

2 Likes

Da tror jeg heller jeg hadde gått for Penny Dreadful gitt, ifht Van Helsing :+1:

Anbefaler også sesong 3 av handmaid’s tale

2 Likes

ligger litt bak, så må se S02 først. Godt med en del serier når høsten nærmer seg!

2 Likes

Sesong 3 ute av Stranger Things!
Snakkas! :star_struck:

afk, bbl

4 Likes