Tin Star er verdt å se. Begynner litt seriøst og tragisk, men utover blir den rett og slett ellevill.
Du får info noen uker før, spiller wow classic nå men jeg har noe info til deg som jeg kan poste senere.
https://twitter.com/SCRumours følg denne, de kommer med mye god non spoiler info.
Ryktene sier det skal være i Canning Town. I bygget merket med rødt.
Dette er samme bygg de hadde Moulin Rouge og Blade Runner i.
Ah, takker! Da skal jeg finne hotel i nærheten
Om du ikke MÅ bo der, har jeg noen gode tips til ok hotell litt utenfor sentrum akkuratt passe nært megashoppingmål sånn at kona blir fornøyd.
Hehe, kan ta det på PM så vi ikke spammer tråden. Vil helst unngå shopping senter, tenkte meg i utgangspunktet rundt Camden eller Picadilly da jeg kjenner mest til disse områdene men hvis du har noe annet hot som er must så send gjerne tips
sender deg PM.
Dette er chill område uten for mye turister.
Rekommenderar Bill Gates serien på Netflix.
Yes indeed
Ferdig nå. Til tider litt mye «Bill er utrolig smart», men meget interessant å høre om prosjektene. Spesielt når man ser hvordan current events mellom Kina og USA bremser kanskje det mest spennende.
Dette så rimelig kult ut.
Twin på NRK ser lovende ut.
Peaks?
Ja, den var også bra i sin tid.
Syntes de avslørte litt mye av plottet. Redd det blir ræva, men denne serien skal jeg binge for pokker!
Er en av grunnene jeg aldri ser trailere. Pleier å se plakaten / lese synopsis (som er mer som teaser å regne) og ta en avgjørelse basert på premiss / skuespillere / regissør. Trailere gir jo alt vekk
“For all mankind” på Apple TV+ ser ut til å særdeles bra!
Final space ses 2 ute!
Håper folk har startet å se Watchmen
Noen som har sett The Mandalorian?