Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Tips om gode tv-serier!

Mandalorian Season 2 leverer, helvete jeg hater edderkopper!!! :smiley:

7 Likes

Haha, var brutalt

Kan anbefale “The Undoing”, spennende thriller.

1 Like

Vi har kost oss med Wanted pÄ Netflix de siste ukene. Anbefales!

3 Likes

Netflix: En helvetes jobb

Litt vondt og ulogisk i begynnelsen. Hold ut! Genialiteten Ă„penbarer seg etter hvert!

1 Like

American Gods er verdt Ă„ se.

1 Like

The Queen’s Gambit, Netflix :chess_pawn:

10 Likes

Neil Gaiman er alltid bra, derfor american gods. Sjakk er alltid bra, derfor sjakk

Ingen som har tatt steget og blitt begeistret? Viva la revolution
Jeg finner bÄde musikk og skuespill fabelaktig

1 Like

The Crown Sesong 4: Mye bra, men det er noen litt smÄslitsomme episoder ogsÄ og endel episoder som tar for mye plass. Terningkast 4 - og ikke en sterk en.

Neste sesong blir vel skilsmissemaraton.

3 Likes

Valley of tears (HBO)

To enormt slitsomme karakterer og noen litt svake Þyeblikk trekker ned inntrykket, men dette er en vellaget serie som viser Israel sitt perspektiv under Jom Kippur-krigen i 1973. 6 episoder ute nÄ.

3 Likes

Gleder meg som en nerdete unge til 16 desember for sesong 5 :slight_smile:

9 Likes

Fantastisk serie :ok_hand:

2 Likes

SÄ to fÞrste episodene - tar det seg opp fra dette? FÞltes noksÄ, meh
?

En serie vil alltid ta seg opp etter de to fÞrste episodene. Den er vanskelig Ä multitaske og lett Ä falle av iom at det trekkes trÄder i veldig mange retninger, men vil absolutt si at serien vokser etter hvert som historien fÄr utspille seg.

2 Likes

SÄ fÞrste episode av denne i gÄr:


Virker lovende, men ikke for sarte sjeler da voldsutĂžvelsen er temmelig drĂžye greier. SĂ„ vidt jeg kan bedĂžmme, legges det opp til handling med et bredt og stort rollegalleri, noe jeg liker godt. Kan virke Ă„ vĂŠre litt i samme gate som Peaky Blinders, Bad Blood og Sons of Anarchy, for dem som kjenner disse.
Kan sees pÄ Tv2 Sumo
1 Like

The Expanse? Det kommer en scene i episode 4 hvor de fleste bare “whoah
” og blir hekta. Hang in there :wink:

2 Likes

Tips: Dersom du lurer pÄ hvor du kan streame en serie eller film, sÄ finnes det (selvsagt) en app med full oversikt: JustWatch

6 Likes
2 Likes

Denne mÄ sjekkes ut

4 episoder er gjennom og det begynner Ă„ “komme seg”.

Men helt utrolig hvor langt fremme Babylon 5 var tidlig pÄ 90-tallet. Spesielt pÄ CGI-fronten.

3 Likes