Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Succession på HBO anbefales!

1 Like

The Good Lord Bird på Hbo

Industry, finansserie på hbo var bra :slight_smile:

3 Likes

“Til innsjøen” på netflix. Russisk “zombie”-apokalypse, uten zombier, og faktisk meget kurant å se.

1 Like

Da er de tre første episodene av sesong 5 av The Expanse ute, og du verden så bra de er!!

6 Likes

Raised by wolves (HBO)… det var noe sære greier, men har bare sett 2 ep.

Bra serie :+1:

1 Like

Power (HBO)

Mandalorian 2 herved fullført, ble bare bedre og bedre. Sesong 1 var ok.

Fikk lyst på mer med en gang - kanskje Disney får kontroll på franchisen nå.

5 Likes

Enda på sesong 1, mister nesten motet av alle sesongene :smiley:

1 Like

Likte denne veldig godt. Streames på Apple TV+.

2 Likes

Disney har rette folk på franchisen. Kommer myyyyyyyye snacks de neste årene

1 Like

Må si jeg var i ferd med å gi opp star wars , har ikke sett nieren en gang og skrudde av 10 minutter inn i han solo

Men mandalorian er rå

4 Likes

Sweet dreams are made of this!

3 episoder ute på HBO, anbefales​:blush::ok_hand:t2:

3 Likes

image

“the stand” på Hbo. Basert på en Stephen King roman. To episoder så langt, å fenger virkelig meg🙃

6 Likes

Men ikke spis når derre ser denne…

1 Like

Sesong 1 er litt overveldende, jeg var på nippet til å gi opp sjøl, men det løsna skikkelig midtveis i sesong 2 - da kjenner man figurene litt bedre og har litt mer oversikt over hva de driver med. Gir du deg etter S2E5 så er den nok ikke for deg, men kommer du dit og synes det begynner å ligne fugl så kan jeg love at du liker resten også. :slight_smile:

1 Like

Årets julegave fra meg - kombinert TV/film/dokumentar tips kombinert med aksjetips (med både risiko og potensiale):

https://curiositystream.com/

Dedikert kanal for kunnskap, dokumentarer, med mer. Over 3.000 titler foreløpig, med mål om å nå 12.000 titler innen fem år. 70% CAGR forventet neste 3 år. Mcap pt noe over 500 MUSD - sammenliknet med NFLX 235 bnUSD. De har nok cash til å finansiere driften i hvert fall neste året eller to - avhengig av hvor aggressivt de legger opp til å vokse (kan endre seg til mer aggressiv vekst). Selskapet er gründet av samme person som gründet Discovery i sin tid - John Hendricks. Det har også vært endel innsidekjøp i desember. Åpenbart endel risiko - men også potensiale!

De kjører tilbud ut året hvor man får et års abo for 12 USD! Bra tv/film & aksjetipscombo :slight_smile:

Mer info her:

Trykk gjerne like el noe slikt om dere verdsetter denne posten.

3 Likes