Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Midtveis i sesong 2 løsnet det. Nå går episodene unna her - meget bra. (The Expanse)

3 Likes

RIP Mira Furlan :frowning:

1 Like

Husker enda B5 fra 90-tallet og hun gjorde en episk rolle over 5 sesonger. Mange fra serien har dødd siden den gang - og jeg har til gode å se en sci-fi-serie toppe den. Spesielt sesong 2-3 var helt beyond…

5 Likes

Liker denne veldig godt, er stor Stephen King fan og har selvfølgelig lest boka som også anbefales!
Kan streames på HBO Nordic

1 Like

Dette er ganske bra laga. Mye nyttig info for noen.

Da var det slutt på morroa(snyltingen) :smirk:

Mulig jeg ikke har fått det med meg, men har heldigvis ikke sett tips om de nevnte, selv om det har vært mye forskjellig-heldigvis :blush:

The Alfred Hitchcock Hour kan virkelig anbefales. Det er riktignok svart/hvitt, men du verden for noen kreative fortellinger. Akkurat når du tror du skjønner hvordan plottet vil ende, så dukker det alltid opp noen overraskelser mot slutten som tar historien en helt annen vei.

Flere av episodene kan sees gratis på dailymotion.com

1 Like

Kan ikke huske å ha sett denne her?

Histore og science fiction i en pakke, likte veldig godt første sesong, har ikke begynt på andre enda.

2 Likes

Kan skrive under på at Bosch er meget fin. Er på sesong 6 og den holder nivået bra.

4 Likes

Bosch er virkelig en av de bedre seriene ja!

1 Like

Syns denne sci-fi virket spennende. Ikke så mange episoder ute enda.

1 Like

Og den kan en sjå hvor?

Har noen serier som ligger på HBO Max i USA jeg godt kunne sett - finnes det en enkel, lovlig måte å få tilgang fra Norge på?

De fleste seriene der kommer på andre strømmetjenester i Norge.

Den Tynne blå linjen på NRK, noe av det bedre sverige har produsert.

3 Likes

Ikke Babylon 5 Remastered… :smiley:

Er den ute?

Babylon 5 var dritbra. Og utrolig forut for sin tid.

5 Likes

Vente til andre halvdel 2021. HBO Nordic erstattes med Max visstnok.