Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

«Dexter»: 2000-tallets mest elskelige psykopat returnerer (telenor.no)

Dette blir storveis :slight_smile:

2 Likes

Skal ikke så mye til å slå siste sesong :slight_smile:

1 Like

Ny sesong ute👏

5 Likes

Bra? Har lurt litt på den.

Jeg fulgte en del med på F1 før i tiden, men lite siste 10 årene.

Hadde ikke egentlig særlig tro på dette som serie, men jeg ble greit hekta :blush: Dritbra laget! De fanger spenningen og rivaliseringen mellom lag, eiere, teamsjefer, førere og internt i teamene på ypperlig vis.

Også er det litt av noen karakterer å ta av i det sirkuset. Teamsjefen i Haas er helt konge. «Fu@&ing vankers» :joy:

3 Likes

Det lyder spm en relevant serie, hvor man kan hygge sig med at prøve og sætte navn på gutterne.

1 Like

“Turistsjefen på New Zealand røper at første sesong av den kommende «Ringenes Herre»-serien på Amazon vil koste nær 4 milliarder kroner…”

4 Likes

Håper den ikke minner noe som helst om hobbiten :see_no_evil:

3 Likes

image

Denne Australske krimserien Wanted likte jeg veldig godt, Ikke ofte jeg beveger meg på krim serier foruten Fargo da.

Flotte rolle prestasjoner. 10/10

1 Like

likte godt Snabba Cash. har fulgt med på de tidligere filmene som er blitt produsert.

Det som drar den ned er at det er ikke samme hoved rolle innehavere fra filmene .

Terningkast 5/6

1 Like

Om du liker Fantasy, så er denne veldig bra, stort persongalleri, ble positivt overrasket : (shadow & bone) på netflix.

https://www.youtube.com/watch?v=b1WHQTbJ7vE

4 Likes

Vi sjekka ut Pørni etter mye gode anmeldelser i media, og fordi vi begge har litt sansen for Steenstrup. Likte den godt, mye sosialrealisme med tidvis veldig høy gjenkjennelsesfaktor. Tilgjengelig på Viaplay.

3 Likes

Sesong 2 kommer på fredag! Da vet jeg hva jeg skal binge i helgen :sweat_smile:

10 Likes

Nice, season 1 var bra!

Kan også anbefale City on a hill, om den ikke har blitt det her før :slight_smile:

1 Like

Wanted synes jeg ikke holdt mål, får litt B-produksjon-feeling kjapt og den vedvarer. Kjøper ikke helt handlingen heller.

Joy!
Mr Inbetween season 3 kommer nå i slutten av mai.
Fantastisk serie.

4 Likes
2 Likes

Kan ikke skjønne hvorfor denne ligger så høyt på IMDB. Mye kvalitet, men også mange rare scener og lite logikk. I episode 2 klarer ikke bortkommen sønn 1 fra gården å dra opp en trestubb med traktoren. Velter bakover uten en skramme. Setter en bøtte dynamitt ved stubben, skyter tønna og sprenger bort hele stubben. Vipps, bort med stubben og under der avdekkes et nær perfekt fremgravd dinosaur-fossil. (!) Takk for meg.

1 Like