Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Denne er bra (har sett tre episoder til nå) :blush:

11 Likes

Meget god, ler i sesong 9 også.

3 Likes

Begynt på denne nå :see_no_evil: :baby: :child:

1 Like

Overraske de at ingen har nevnt Six Feet Under, veldig bra serie:

9 Likes

Takk for tipset om Mr Inbetween.
Helt konge!:ok_hand::grin:

1 Like

Meget anbefalt, jeg synes den løfter seg enda mer utover i sesongen.

1 Like

Minner om Taboo på HBO.
Synd dei laga kun ein sesong. Den var kjempe bra.

image

2 Likes

Kommer ny sesong snart visstnok.

When will Taboo Season 2 air?

While there’s been no official announcement on dates, Knight told Den of Geek in May of 2017 that he was hard at work on Season 2. “I’m just doing it now,” he admitted. “I’m trying to write it as quickly as I can.” In the same interview, he said the earliest we’d see Season 2 was “well into 2018.” Since it’s now 2021, and a pandemic slowed down production across the globe, Knight was obviously being a bit optimistic at the time.

1 Like

En både god og tankevekkende serie på flere nivåer. Ikke for utålmodige action-junkies.

Seks episoder, på HBO.

4 Likes

Den kan ses på prime, Clarkson blir bonde - ganske fornøyelig!

2 Likes

Denne er ikke for sarte sjeler, og anbefales hvis man tåler litt vold og some nudity :wink:
Spennende på en litt annerledes måte. Vanskelig å komme seg i seng når man først setter på denne for kvelden!

2 Likes

Trodde Banshee var ferdig? Spennende, må sjekke!:+1:

Hvor kan den streames?

HBO Nordic

2 Likes

HBO Nordic og Telia play

1 Like

Sesong 4 var vel siste og avsluttende sesong for ca 5år siden? Kul serie :grinning: Hadde ikke hatt noe mot om det dukket opp mer :slight_smile:

2 Likes

Denne er faktisk like bra som imdb-scoren. Fantastisk bra! Jeg var skeptisk, men innertier :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:Finner den på Prime

Edit : ser den er anbefalt lenger oppe, men la gå! Anbefalt fra meg :cowboy_hat_face:

For de som har sett serien. De holder koken tydeligvis :joy:

2 Likes

Svært interessant!

2 Likes

bosch sesong 7

3 Likes

Har kost meg med Katla på Netflix. Islandsk thriller/uhyggelig/mørk serie.

5 Likes