Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Taboo eller Billions

1 Like

The Wire, Bosch, Billions, Handmaid’s tale, Gomorrah og Black Sails er alle serier jeg har kost meg fælt med. Spesielt Bosch og Handmaid’s Tale har overrasket veldig positivt. The Wire er et must for alle.

2 Likes

3`rd rock from the sun,-forbered dere å le…

:rofl::joy:

ops…litt ecco her ja…

1 Like

THE IT CROWD.
Finner den på Netflix. Helt genial humor :grin:

5 Likes

Patrick Melrose

The it crowd er artig og for den med mørk humor annbefaler jeg black books. Britisk humor>Murikansk :v:

3 Likes

Litt uvanlig tips, men like vel spennende:

2 Likes

Kan anbefale Mindhunter på Netflix :smile:

6 Likes

Ser ingen har nevnt Generation Kill enda. Den begynner å bli gammel, men er framdeles bra. Boken den er basert på er også veldig bra, dersom man foretrekker å lese.

5 Likes

Støttes! :+1:

Meget bra! Gammeldags som jeg er så har jeg den på dvd :grin::+1:

Castle Rock virker oppslukende sålangt

4 Likes

Om dere ikke har sett den før så kan jeg anbefale “Cosmos: A spacetime odyssey”. Egentlig det mest fengende og interessante jeg har sett noen gang på TV. Finnes på Netflix btw.

2 Likes

2 Likes

anbefales om man liker mørk humor :slight_smile:

2 Likes

Goliath prime TV.
Fargo på hbo

1 Like

Lite zombie fans her inne…

Jeg kan trygt anbefale “The walking dead” og “Fear of the walking dead”.

Mange tror dette bare er splatter filmer med masse gørr, men dette er gode drama serier der mye av handlingen utspiller seg mellom mennesker.

Utrolig mye action og utrolig nærvepirrende.

Ellers er jo de første 2 sesongene med Prison Break klassikere for de som liker fengsels filmer.

1 Like

Enig med Don_suger, walking dead er bra uansett om du ikke liker zombier, de er settingen og er bakgrunnstøyen, det handler om mennesker. Fear the walking dead er litt treig de 2 første sesongene men tar seg bra opp.

Ellers om du liker Scifi så anbefaler jeg The Expanse, politisk space opera, er på Netflix, introen synges til og med på norsk.

4 Likes

Har Expanse kommet med season 2? Bra serie :grinning:

2 Likes