Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Likte den veldig godt :sweat_smile: Venter på flere sesonger på Netflix.

1 Like

Jepp sesong to av The Expanse er ute. Startet på bøkene, men serien er faktisk bedre. :slightly_smiling_face:

1 Like

Supert!

Jeg likte Fauda, spennende serie som tar for seg Israel - Palestinakonflikten.

2 Likes

Jeg kjørte igjenom den nye HBO serien Succession sist uke. handler om en rik “media” familie i USA ,med sine svinn på skogen og interne kriger. anbefales.

3 Likes

Amagawd. Liker serien :beer:

“Don´t jump”

Vet ikke om Who is America er nevnt, men det kan i hvert fall anbefales på det sterkeste.

Det er en serie av Sacha Baron Cohen (Borat, Ali-G, Brüno) i kjent stil, men med nye karakterer. Helt sykt hva han får folk til å bli med på.

Det er allerede 6 episoder ute på HBO.

1 Like

Sett noen episoder og det er helt vilt hvor mye klovneri som kommer igjennom! den mannen der er syk og kan ikke gjøre annet å smile når folk setter seg i latterlige situasjoner:)

Helt sykt rå serie, synd sesong2 ikke er på flix.

Leste noe om at Sara Palin hadde truet med og saksøke Showtime og Sacha Baron Cohen. Skulle vist ikke komme veldig godt ut av det intervjuet . åååh jeg gleder meg så mye til den episoden :stuck_out_tongue:

4 Likes

Vet ikke om Justified er med her…ganske underholdende. Timothy Olyphant leverer.

1 Like

Ikke her, men før det ble opprettet egen tråd :wink:

…men Justified fortjener å bli nevnt flere ganger også :grinning::ok_hand:

1 Like

Downton Abbey. Der, jeg sa det…

2 Likes

Sleng på Mord & Mysterier og bli merka for livet :smile:

1 Like

Kunne ikke vært mer enig. Og på den listen bør også Deadwood.

2 Likes

Hvis noen kontrer med Hverdagsliv og Helene og gutta så sletter jeg hele tråden! :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

2 Likes

Successor på HBO

1 Like

Godless

1 Like

Better Call Saul

5 Likes

22424DF1-C39A-435A-B822-941D505A1EE2

2 Likes