Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Tips om gode tv-serier!

Likte den veldig godt :sweat_smile: Venter på flere sesonger på Netflix.

Jepp sesong to av The Expanse er ute. Startet på bøkene, men serien er faktisk bedre. :slightly_smiling_face:

Supert!

Jeg likte Fauda, spennende serie som tar for seg Israel - Palestinakonflikten.

Jeg kjørte igjenom den nye HBO serien Succession sist uke. handler om en rik “media” familie i USA ,med sine svinn på skogen og interne kriger. anbefales.

Amagawd. Liker serien :beer:

“Don´t jump”

Vet ikke om Who is America er nevnt, men det kan i hvert fall anbefales på det sterkeste.

Det er en serie av Sacha Baron Cohen (Borat, Ali-G, Brüno) i kjent stil, men med nye karakterer. Helt sykt hva han får folk til å bli med på.

Det er allerede 6 episoder ute på HBO.

Sett noen episoder og det er helt vilt hvor mye klovneri som kommer igjennom! den mannen der er syk og kan ikke gjøre annet å smile når folk setter seg i latterlige situasjoner:)

Helt sykt rå serie, synd sesong2 ikke er på flix.

Leste noe om at Sara Palin hadde truet med og saksøke Showtime og Sacha Baron Cohen. Skulle vist ikke komme veldig godt ut av det intervjuet . åååh jeg gleder meg så mye til den episoden :stuck_out_tongue:

Vet ikke om Justified er med her…ganske underholdende. Timothy Olyphant leverer.

Ikke her, men før det ble opprettet egen tråd :wink:

…men Justified fortjener å bli nevnt flere ganger også :grinning::ok_hand:

Downton Abbey. Der, jeg sa det…

Sleng på Mord & Mysterier og bli merka for livet :smile:

Kunne ikke vært mer enig. Og på den listen bør også Deadwood.

Hvis noen kontrer med Hverdagsliv og Helene og gutta så sletter jeg hele tråden! :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Successor på HBO

Godless

Better Call Saul

22424DF1-C39A-435A-B822-941D505A1EE2