Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Hva med Love boat :rofl:

1 Like

Har blåst gjennom en del serier i vår/sommer, bl.a The 100, Peaky Blinders, The Americans, Suits, Orange is the New Black, Better Call Saul, Homeland m.flere- mye bra her!
Akkurat startet med White Collar, vet ikke om den er nevnt her men den virker lovende.
Sesong 1 episode 4 nå. :sunglasses::+1:

Likte White Collar. Bra serie

1 Like

Bra er vel å overdrive, helt grei når man har sett alle kvalitetsserier

Ozark skal snart begynnes på, ellers går det i runde 2 av GoT (enda bedre enn første runde), og Castle Rock, samt venter på Handmaidens tale og walking dead.

var bra den, men på prime da…

Foreløpig enig, virker helt ok som underholdning, men den skal bli bra mye bedre før den havner på en topp 20-liste hos meg.
Men som sagt helt fint å se på. :slightly_smiling_face:

1 Like

Anbefales som søndags underholdning :grin:
Finner den på Netflix.

4 Likes

Oh gled deg. Ozark var høy kvalitet

1 Like

Såvidt startet på denne. Virker veldig bra.
Finner den på TV2 sumo/Cmore.

1 Like

Final Space var overraskende bra :slight_smile:

1 Like

vist du likte det, så må du prøve ut paradise pd på netflix også :slight_smile:

Der er jeg uenig gitt. Final Space var uendelig mye bedre. Lurer på om det kommer en sesong 2.

1 Like

Helt enig, tenkte jeg kunne prøve Paradise PD siden jeg likte Final Space, og det de hovedsakelig har til felles er at de er tegneserie. Likte overhodet ikke Paradise PD: :stuck_out_tongue:

1 Like

dette er en god tegnet serie, helt umulig å legge fra seg. slår final space lett

4 Likes

Slenger inn ett nytt tips her. Brittisk Miniserie 6 episoder (5 har kommet ut). Netflix har kjøpt den opp så kommer nok ganske fort der så fort serien er ferdig.

Ble helt oppslukt så kjørte igjenom alle 5 i går. anbefales.


6 Likes

Med James Van Der Beek as himself. Mildt sagt fantastisk.

2 Likes

Gud bedre Bodyguard på Netflix tok seg opp siste halvdel av serien.

2 Likes

God og gammel western serie som jeg nå holder på med. Meget lovende etter 7 episoder…

3 Likes

Deadwood er bra ja!
Takk for påminnelsen, kanskje på tide med en ønskereprise på den her :sunglasses::+1: