Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

The Good Doctor, anbefales på det sterkeste.

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-gs-rev1&source=android-home&source=hp&ei=b7XYW-cY6YOvBPjPn8AD&ins=false&q=good+doctor&gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TEmJL0vOMS4yYAQAJUcEgQ&oq=good+do&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.1.0.46j0i203j0j46i203j0i203.1604.4518..5937...2.0..0.90.666.8…2…0…1…5…35i39j0i131.FQuArAYbsIM#mie=e,overview,good%20doctor,H4sIAAAAAAAAAONgVuLVT9c3NExJiS9LzjEuesRowS3w8sc9YSn9SWtOXmPU5OIKzsgvd80rySypFJLmYoOyBKX4uVB18gAAGyfQxUwAAAA

1 Like

Spennende, den skal sees!
Ser de har David Shore med på laget, han som lagde den veldig gode serien House M. D :+1:

1 Like

Så første episodene, men ble litt satt ut av hvor negative ledelsen var til ham. Ingen ville brydd seg om at han ikke var flink til å snakke med pasienter.

Tenker du på House nå?
Hvis ja, den tar seg VIRKELIG opp utover serien!
Som mange av de beste seriene så trenger den noen episoder til å “gå seg til”.

Kan anbefale den franske spionserien Le Bureau, alt ligger på NRK nett-TV :+1::fr::male_detective:t2:‍♀️

4 Likes

For de av dere som liker zombie serier så kan jeg anbefale en serie som er litt utenfor “walking dead” seriene. Sjekk ut Z Nation på Netflix som er en slags zombie splatter komedie :joy: Mye latter i denne serien og svart humor :grinning:

1 Like

Nei mente The Good Doctor. Han var jo bare litt for direkte, burde jo ikke være noen problemer for en kirurg.

House likte jeg godt, men han var jo en drittsekk som gjorde en del drøye ting.

1 Like

den tar seg opp!!

Ser den del på serier gitt. De to siste er, Hand Maids Tale, HBO og Le Bureau, NRK. Begge er å anbefale.

image

Binge-watch helg! :slight_smile:

2 Likes

La casa de papel! veldig bra serie

1 Like

Ble masse skriblerier på meg nå over hele forsiden ser jeg men har ikke hatt tid til og være innom nesten de siste dagene.

Jeg vil gjerne anbefalle Jack Ryan.
Minner litt om Homeland.

Condor er også grei nok.

Ser frem til Narcos Mexico.

Beklager hvis de jeg nevnte har blitt nevnt tidligere.

1 Like

Sikkert blitt nevnt før, men jeg elsker Le Bureau etter en og en halv sesong. Fantastisk skuespill og masse suspendert. Litt skummelt å se hva som er mulig og lov med overvåkning i disse tider.

2 Likes

Hører flere anbefaller den.
Særlig med tanke på nytt lovforslag om at de som jobber i forsvarets E tjeneste skal få lov til og bryte loven i Norge også uten og rissikere straffeforfølgelse.

Bor du i Oslo og lurer på hvem som betaler for at du ikke produserer noe men kun flytter papir ( som en datamaskin kunne gjort bedre).

Sansynligvis beste Norske serien der ute nå

4 Likes

Fyrer opp igjen denne nå i adventen.
Har sett sesong 1 til og med 7 av The Walking Dead på HBO, ser nå at de har laget 2 sesonger til, hvor får man sett de?
Ser ikke ut som de kommer på HBO Nordic…

Piratskuta pleier å ha godt utvalg!

Gidder ikke de ulovlige streamene, finner de nok en annen plass :+1:

1 Like

Kan nok kjøpe dem på itunes også.

1 Like

Jeg elsker den fortsatt etter 3,5 sesong :+1::smile: Anbefales hvis du er nysgjerrig på hvordan etteretningstjenester faktisk jobber.