Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Denne digget jeg! Anbefales spesielt om du er fan av Gudfaren, og hvem er vel ikke det!

«Poker Face» som strømmes på Sky Showtime lover veldig bra etter å ha sett de første 2 av 6 episoder. Kona likte den også.

Sterk binge-trang på de siste episodene, men kan ikke være serie-utro når kona er borte :sob:

2 Likes

ikke sett,-så bare denne sånn tilfeldigt :sweat_smile:

2 Likes

Utrolig bra filmatisk grep å bruke schizofreni til å bryte den fjerde veggen. Og spiller godt på dualiteten i tinfoilhat plot vs Elliott er paranoid schizo. Jeg vil si Mr robot er fornøyelig men krevende, den krever full oppmerksomhet.

5 Likes

er denne bra?

3 Likes

Sesong 1 og 2 er must see. Ganske bra de andre og. Heldig som har denne til gode.

3 Likes

Sett sesong 1 og 2, helt konge

2 Likes

Anbefaler denne for de som liker drøy action. En sesong med 8 (sammenhengende) episoder basert på sanne forbrytelser med verdens største bankraner liga.
Ps! Spill av på orginalspråk( portugisisk)

3 Likes

Helt enig! Så frem til sesong 2, så datt jeg av. Nå er det litt sånn at jeg føler jeg må se hele sesong 1 og 2 igjen før jeg kan hoppe på sesong 3 og 4 :thinking:

1 Like

Kan knapt bli mer høyaktuell. Kvalitetsserie som evner å problematisere begge sider av konflikten selv om det er en israelsk produksjon.

7 Likes

The Bear på Disney er den beste serien jeg har sett i år.

5 Likes

Vet ikke om denne har blitt omtalt i tråden her tidligere, men The Responder har jeg sett 1. sesong av, og den likte jeg; hadde godt driv.

1 Like

Begynte på denne nylig; virker lovende!

Har to serienerds-venner som begge anbefalte den.

2 Likes

Den her var faen meg lættis .
Ikke ledd så godt på en stund :rofl:

5 Likes

Artig shit til tider :joy::face_with_hand_over_mouth::see_no_evil:

Startet fra scratch på Sopranos.
En del år siden jeg så denne.
Old, but gold :ok_hand:t5: å definitivt et must, om man ikke har sett den før!

3 Likes

For gamingnerdene - God of War og Horizon Zero Dawn blir TV-serier :slight_smile:

https://screenrant.com/god-of-war-amazon-show-confirmation-updates/

5 Likes

z?

2 Likes

Det som er viktig å huske er at hver sesong er et nytt konsept. Nye skuespillere, ny setting, ny historie, ny stil; den eneste fellesnevneren er vel at det er en stor vanskelig detektivsak som går gjennom hele sesongen.
Som mange andre digget jeg første sesong og var litt mer lunken til de senere, men jeg tror at om de hadde blitt presentert som uavhengige verk så hadde de blitt tatt bedre imot.

Her er en annen detektivserie med meget solid første sesong:

4 Likes