Hei.
Ønsker å få høre hvilke aksjer dere liker og hvorfor? Begrunnelsen kan dere legge med som bonus.
Mine er Johnson & Johnson, Orkla og Marine Harvest Group. Ikke de mest spennende, men liker stabiliteten og tryggheten.
Hei.
Ønsker å få høre hvilke aksjer dere liker og hvorfor? Begrunnelsen kan dere legge med som bonus.
Mine er Johnson & Johnson, Orkla og Marine Harvest Group. Ikke de mest spennende, men liker stabiliteten og tryggheten.
NANO
Fordi jeg fikk med meg hele oppturen i 2016 og realiserte nok til å få en portefølje med litt mer bredde. Ulempen med Nano er at jeg etter det har likt den litt for godt. Burde ha solgt/tradet mer gjennom 2017, men… you live and learn!
Funcom
Det er gøy å treffe med trades, og i Fun har det funket for min del. Føler at Fun-markedet er relativt sett lett å forstå og at man har en særlig fordel dersom man har en nøytral tilnærming til selskapet. Dont be a fan, just have Fun!
Episurf
Er et selskap som jeg synes driver med kul teknologi og som virker å ha stort potensiale. Det er et av få selskaper der jeg har tatt meg bryet med å lese q-rapportene inngående. Spennende å følge med på selv om jeg ikke er inne der nå.