Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hvilken er det @prok ? Liker ikke helt candlen i dag, @Konamixx - litt for stor for min smak, men mulig det gir en grei inngang i morgen. Vil gjerne ha den ned mot 22 kr for best r/ r (kan ha thightere SL).

Oasmia

Rapport i morgen kan eventuelt oppfylle ønsket ditt :slight_smile:

1 Like

Den ser sterk ut idag

Får håpe det, hadde et SL kjøp som gikk gjennom rett etter jeg skrev det. Det er ofte et bra tegn.
Så nå har jeg to steker der.

1 Like

Gikk inn i PHO i dag. Muligens litt risky mtp. news i morgen men gambler kortsiktig her.

For dere som liker cannabis.

Tilray most likely avsluttet sin parabolic wave 1 + 2 etter -70% korreksjon. Preliminert price target på oppsiden etter gap up er $435 - $1000.

4 Likes

Gap closed.

Har du kikket på #realfi_st i det siste @babyrage ?

Gapwaves med brudd opp nå?

JA. foreløpig

Jepp - så det kom en melding der :slight_smile:

Var dessverre ikke inne før det smalt. 13% opp for øyeblikket.

@Calusari den sniken er vel inne.

1 Like

Var jo ikke all verdens nyheter å gå så til værs for det da, men imponerende volum. Verst for meg, som hadde autokjøp på og dermed er inne med minus.

EDO over 25.85. Kjøpsignal, kjøper meg inn i morgen.
Stop signal har eg senka til 23.40. Men det er 10% ned ditt og der er litt mye. Ønsker heller å kjøpe rundt 25.40 slik at det kun er 8% ned til SL.

Er det noen av dere som eier eller planlegger kjøpe gapwaves som ønsker motivere caset litt? Jag ser det ikke.

Hint: finnes en grunn till att aksjen ikke tar ut nye highs, spesiellt till en verdi av 600 MSEK. Vill ikke slå på noen som ligger, men spør av rent interesse.

1 Like

Har begynt å plukke litt Xintela igjen. Nærmer seg EMA 20 som den har snudd på to ganger tidligere siste måneden. Volumet er også fallende

EDIT: Skjedde ikke denne gangen, ute igjen

2 Likes

1 Like

Mulig SL var for thight, men begrunnelse for kjøp var touch av EMA20, ikke støttenivå. Og når vi gikk gjennom må det selges

1 Like