Gap closed.
Gapwaves med brudd opp nå?
JA. foreløpig
Jepp - så det kom en melding der
Var dessverre ikke inne før det smalt. 13% opp for øyeblikket.
Var jo ikke all verdens nyheter å gå så til værs for det da, men imponerende volum. Verst for meg, som hadde autokjøp på og dermed er inne med minus.
EDO over 25.85. Kjøpsignal, kjøper meg inn i morgen.
Stop signal har eg senka til 23.40. Men det er 10% ned ditt og der er litt mye. Ønsker heller å kjøpe rundt 25.40 slik at det kun er 8% ned til SL.
Er det noen av dere som eier eller planlegger kjøpe gapwaves som ønsker motivere caset litt? Jag ser det ikke.
Hint: finnes en grunn till att aksjen ikke tar ut nye highs, spesiellt till en verdi av 600 MSEK. Vill ikke slå på noen som ligger, men spør av rent interesse.
Har begynt å plukke litt Xintela igjen. Nærmer seg EMA 20 som den har snudd på to ganger tidligere siste måneden. Volumet er også fallende
EDIT: Skjedde ikke denne gangen, ute igjen
Mulig SL var for thight, men begrunnelse for kjøp var touch av EMA20, ikke støttenivå. Og når vi gikk gjennom må det selges
Ja selg du, jag kjøper
Tror dere på denne break-out`en?
Synes volumet enn så lenge er for tynt.
Tror jeg vil avvente brud på horisontal motstand rundt 4.8 ish. Tar den på eventuell pullbacktil denne. Også pullbacktil til 4 ish kan kjøpes
Jeg kikket på den jeg også, men jeg synes det ligner et bear flag så lenge du ikke får breakout til oppsiden. @babyrage vil nok være uenig, men vi bruker nok litt ulik metodikk ifht. stock picking
Hører btw på denne nå, veldig bra poeng her:
Mulig mini-powerplay i SSO Scatec Solar