Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Har den på langtidsovervåkning, men en ting som er verdt å merke seg er at MA200 fortsatt peker nedover og jeg har sett mang en gang at setups som ser nydelige ut brekker sammen enn så lenge MA200 er over MA150.
Blir ikke forundret om denne skal en tur nedom 19-20kr.
Tight SL!

1 Like

Kan vel legge ut denne her. Svar jeg fikk på hvorfor norske aksjer har problemer hos investing.com

4 Likes

Veldig pent find. Jeg tror også som @prok at vi kan få en pullback for å samle krefter før vi får breakout. Det er en fin higher high, higher low nå, så om det skal fortsette må vi få en higher low til over forrige low på ca. 20 kr - jeg skal følge med på denne! :slight_smile:

1 Like

Der var det oppe med timeskurser igjen!

1 Like

Nitro Games.

SOS -> LPS -> nå forsøk på high. Finnes 1.5 millioner aksjer i selskapet, Ny Teknik har 10%. Over 78-79 kan bli pen, ca 30-40% mot tak på oppsiden.

3 Likes

Timeframe for target? Siden dette er weekly chart regner jeg med du ser 1-2 uker frem i tid her?

Hva med gappet på daily?

GAP ska nok tettes i fremtiden, men ikke nå.

Er også et Huawei gaming event neste uke i Italia - tror det blir hype.

SvD analys: EDIT ingen kjøprek, neutral.

1 Like

hype for de særdeles middelmådige spillene de produserer som genererer så godt som nada inntekter. Er vel kun work for hire til wargaming som gir inntekter der i gården. Synes verdsettelsen på det selskapet er bananas.

1 Like

Sitter enda og venter på Gapwaves… :thinking:

3 Likes

rapport på onsdag. Da finner vi vel fort ut hvilken vei vi skal

Tusen krone spørsmålet.

Hva skal til før vi kaller det eit kjøpssignal? Og hvor vil ein plassere stop loss?
Eg tenker EOD over 25.85 med volum og til stop bruke 24.8.

3 Likes

Noen som har denne på radaren? Kan være spennende ved brudd opp

Edit; Har forøvrig kjøp rek i Investtech idag

Tok en liten stek i den i går.

Hvilken er det @prok ? Liker ikke helt candlen i dag, @Konamixx - litt for stor for min smak, men mulig det gir en grei inngang i morgen. Vil gjerne ha den ned mot 22 kr for best r/ r (kan ha thightere SL).

Oasmia

Rapport i morgen kan eventuelt oppfylle ønsket ditt :slight_smile:

1 Like

Den ser sterk ut idag

Får håpe det, hadde et SL kjøp som gikk gjennom rett etter jeg skrev det. Det er ofte et bra tegn.
Så nå har jeg to steker der.

1 Like

Gikk inn i PHO i dag. Muligens litt risky mtp. news i morgen men gambler kortsiktig her.

For dere som liker cannabis.

Tilray most likely avsluttet sin parabolic wave 1 + 2 etter -70% korreksjon. Preliminert price target på oppsiden etter gap up er $435 - $1000.

4 Likes