Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Aner ikke, ser bare på hva som har skjedd under konsolideringen:-)

Fing går bra i dag også.
Flytter SL opp slik at det ikke blir tap på traden

edit
Litt skeptisk iom. at gårsdagens kjøpere ser ut til å selge i dag

edit2
Tatt gevinst her

1 Like

3 Likes

Kan likesågodt poste mine heteste skandinaviske kandidater her nå, siden flere ser verpesyke ut for øyeblikket. Enjoy :slight_smile:
PS: legg merke til at det er forskjellige timeframes på flere av chartene

9 Likes

Ser bra ut. Tok en kasett her i AZN

1 Like

A post was merged into an existing topic: Tradingview 50% rabatt

Der kom pushet over- og på rimelig bra volum. Tok en aggressiv inngang på fredag med snitt 0.91. Vurderer å øke ved en test av bruddet i morgen, slik jeg vanligvis ville gjort. Eksemplarisk chart.

7 Likes

Ser Integrum opp i denne rangen etterhvert.

1 Like


Pennant på gang i Pleijd?

Tror ikke chartet ditt er oppdatert. handles på 55 nå

1 Like

Damn altås. Har merket mye rart på investing i det siste. IMINT har ikke oppdatert kurs siden 8 feb. Skikelig rart

Ser ut som du mangler tirsdag, onsdag og dagens handel

1 Like

Ekstremt skarpt analysert av fish hvor 5 av 6 chart vil bryte eller har brutt. Stor pålitelighet og høy % estimat. Tusen takk

10 Likes

Skyhøyt nivå i denne tråden! Kudos! Hvor går Fingerprint?

1 Like

Takk for det jossi! Moro når det går veien :smiley:

1 Like

Jeg har en av mine lengre investeringer i integrum siden desember 2018, så vi er to der som har troa på en fin oppgang etter hvert:) For de som er interessert i wyckoff, så er dette mine tanker fremover i denne aksjen. Som jeg har nevnt tidligere i makro tråden, så tror jeg SPY snart skal gjøre et pulback. LPS punktet i integrum tror jeg kommer til å dannes i dette pulbacket, før vi går inn i fase E(mark up), som er “moro” fasen :smiley:.

PS; vær obs på at index begynner å bli fryktelig extendet til oversiden. Flere av chartene jeg har postet over kan fort ende i fakeouts om vi får et større pulback i markedet snart(som jeg tror vi kommer til å få). Så jeg sitter letter i markedet nå, og med en tighterer stop-loss på mine korte trades :slight_smile:

10 Likes

Hvilken tidshorisont har du ? minutter, timer, dager, år

Tenker mot de sistnevnte alternativene.

Litt skeptisk til volumet som kom på slutten der uten at den klarte å bryte til oppsiden av tradingrangen. Går man på timedata, kan man se at nesten alt volumet kom på over 12kr. Kan jo og væra naturlig, ettersom den oppgangen er større and de 2 tidligere toppene i rangen og noen ville sikra profitt. Og volumet på nedgangen ser fin ut :+1:

1 Like

Vi får se, men jeg tror det er så enkelt som at konsolideringen ikke er ferdig:) Vi mangler en HL som noctune ville sagt, eller en LPS som går for det samme. Alt volumet som har kommet inn tidligere i konsolideringen sier i hvertfall meg at sjansen er større for brudd opp enn ned på sikt