Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hvis dere ser etter breakout, så ligger det an til en 4 års breakout her

Disclaimer: på eget ansvar for de som er skadeskutt…

1 Like

Til forskjell fra ulti så er det bare å ta tida til hjelp så er det uansett høyere om 4 år

Du fikk en katt også, siden du har 9 liv.:smirk_cat:Ikke gitt opp ennå :+1:

Får jeg handlet disse på Nordnet? Hvilken Ticker i tilfelle?

Mine personlige favoritter p.t er

Software: Nice Ltd
Hardware: Vertiv Holding

Har blitt litt interessert i IBM pga diversifiseringen innenfor hardware og software, men ikke helt overbevist enda. Må gjøre mer research.

Nice er favoritten. Markedsleder, har statlige kontrakter og scorer utrolig bra på massevis av undersøkelser. Må nevnes at jeg, med et snev av FOMO, hev meg på fordi den allerede har gått en del. Er kun inne med et lite beløp og ikke helt ferdig med researchen enda.

2 Likes

2020 BULKERS:

2 Likes

FRO

2 Likes

Danske Green hydrogen GREENH setter opp ganske fint

2 Likes

Lekkert call!

1 Like

Zappa er treffsikker som vanlig ja :eyes::chart_with_upwards_trend:

ININ Group med sin største kontrakt hittil på 105M i sitt underselskap Rail Production AS, størst reaksjon på volum, men ikke kurs hittil. +4-5%, opp 10% på det meste i dag etter nyheten.:

Tenker nyheten bør ha en verdi, men markedet ser ut til å reagere rimelig passivt i hvert fall hittil.

Har hatt en nedtrend siste 6mnd som ser ut til å ha bunnet ut:

Edit: Gikk kjapt opp til 3kr og endte på 3,04kr. Virker fortsatt sterk, men mandagen får vise det.
Edit 2: Gikk enda kjappere til 3,35. Nå skal selskapet kjøpes opp! Nordnet

En skal heller ikke glemme halvingen som kommer den 20. Så det blir en spennende april og fremover for Bitcoin.

Guideline Geo AB - GGEO (tidvis veldi glav omsettning, så kanskje ikke det ultimate trader eventyret)

2 Likes

Nok en god svenske, mulig reversal / / populært kalt dead cat bounce om den knekker langt ned igjen.

• liker nylig emittert / finansiert
  • 15/45/90min chartet så ser den ut til å ha kommet over motstand og retester som støtte på 3,70
  • pen volum økning siste mnd

1 Like

Mulig feil tråd. Men har dere på Tekinvestor fått lister i går?
Kom ingen liste på E24,

PGS og TGS i godt driv. Volum fallende, men regner med økt volum mot slutten av dagen. Ser ut til å ta seg opp litt nå igjen:

Begge følger hverandre siden de skal fusjoneres. :slight_smile:

PGS er billigst i forhold til bytteforholdet dem mellom.

Men veldig korte chart bruker :grinning:

Etter et par dagers pause for å klargjøre US listing åpnet HAFNIA med noen % opp. Får se om den tar ut dagens høyeste

2 Likes

Bulk rører litt på seg
Etter at 2020 tøffet seg i går

er det GOGL som prøver seg i dag

3 Likes

BNOR ha en god sammen med resten av olje og gas

1 Like