Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Lite oppdaterte grafer.

1 Like

Equilibrium pattern i Nano - brudd opp eller ned - noen innspill? Jeg tenker opp pga. bullflag (og lavt volum inn mot salgs + støtte på 52) men - hovedtrenden er ned og normalt sett bryter trekanter ned i retning hovedtrend. Problemet er om man skal se på dette som en symmetrisk trekant eller bullflag.

TAFUNe

Det er en high tight flag.

Ja, det er det jeg også tenker. De pleier jo normalt å bryte opp, ikke sant?

n95js

2 Likes

Ja!!! :heart_eyes: :sunglasses: :joy:

NANO er tightere enn Siv jensens overarmer.

2 Likes

Expres2ion

G5 Entertainment byr kanskje opp til dans om den bryter over 365?

G5 ser litt interessant ut mtp Wyckoff, kanskje distribusjon? @babyrage har du sett på denne?

2 Likes

Rask på ballen! Ser ved første øyekast ut som distribusjon. Som du poengterte i makro, skal det vel i følge teorien komme en UT uansett om det er reacc. eller distr.

Jag tolker dette som ett ackumulasjons mønster. Finnes ulike former en akkumulasjon og distribusjon kan tolkes på. Feks så viser indeks en “high range accumulation” … og spesifikt G5EN nå tolker jag som en “Extra Strength” trading range.

Om det stemmer ska vi se nytt forsøk på taket, fulgt av en større rekyl på nedsiden, og siden opp igjen. Må bare avvakta og se.

2 Likes

Er det noen her på TEK som trader på fulltid? :slightly_smiling_face:

Burde jo være en del, så mye som enkelte skriver på forumet her i arbeidstida :joy:

1 Like

Haha, folk prøver sikkert å tjene penger over børs slik at de ikke trenger å jobbe :joy:

2 Likes

I know I am! :smile:

1 Like

Når jeg skal ansette mennesker så dreier et av spørsmålene seg om vedkommende er medlem på tekinvestor. Sier de ja spør jeg heller om de er med på praksisplass-løsning via NAV med 75% lønnstilskudd.

3 Likes

Frigjort litt midler til trading av aksjer. Hva er hot gutter?

Magasuget :chart_with_downwards_trend:
380 kr til low 54kr :nauseated_face:

NOR i dag :face_with_thermometer: Hjelper forsvinnende lite med “vanlig” sl på dager som dette.
Stakkars, stakkars jævler som hadde inne bet på denne forsikringssaken!

:green_salad::broccoli::cucumber:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/05/Sjokkmelding-paa-boersen-salatbonde-tapte-100-millioner

2 Likes