Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Researchen må du gjøre selv, da får du eierskap til resultatet. Stol ikke på folk på ett anonymt forum :wink:

Du finner mer her http://www.nanexa.com/. I tillegg finner du presentasjoner på youtube. Det er selvsagt en del risiko med i bildet

1 Like

Jaja, det er jeg fult klar over. Lurte egentlig bare på om du hadde et generelt skriv om hva de driver med og hva som er edgen osv, eventuelt om du hadde lagt en egen ticker om selskapet. Men skal sjekke det ut :ok_hand:

Tror ikke det er noen egen tråd om selskapet her på Tekinvestor

Grei screener der

Hvilke parametere bruker du?

Ikke noe jeg ønsker å dele. :no_mouth:

Alle må finne sin strategi, men det er ett forsøk på å identifisere sterke aksjer

1 Like

Jeg tok en trade i Elkem ved bruddet på 29.2 i går, men valgte å trekke meg ut idag. Selskapet er solid, tjener gode penger osv. Men som en kortsiktig daytrade så liker jeg ikke når vi ikke får et skikkelig brudd, som i tilfellet her. Jeg tror grunnen er så enkel som at markedet er extended kortsiktig, så jeg avventer og vener på pulback eller en ny oppbygging. Om den fortsetter gjennom 30 nivået som den veldig fort kan gjøre, så er det supert for de som sitter inne :relaxed:

Tok NOFI, budd opp på høyt volum (Kjøpt på 75kr)

5 Likes

Fare på ferde i index. Har nevnt rising wedge formasjonen i S&P ved et par anledninger i det siste, og idag så kan det se ut til at vi fikk et ørlite brudd ned ved close. Vi får se om det blir noe mer bekreftelse de neste dagene, men jeg blir ikke overrasket om det kommer et par røde uker på rappen her nå.

1 Like

Opp over 30% i går. Valgte å ta gevinst på halve traden. Plukker opp om den kommer ned mot 9 tallet igjen, eller om den bryter 12 tallet

3 Likes

ELK. Var inne på samme tanken, men velger å la den løpe. Om den faller tar SL seg av salget

1 Like

Har du tradet lenge @zappa66? og hvordan ser avkastningen din ut (i %) på månedsbasis (keen to share?)

Ser ut til at du har en del gode trades med en stil jeg ikke bruker selv, så interessant å høre

Har tradet i mange år, det er nå det eneste jeg gjør.
Er for tiden ikke så opptatt av avkastning da jeg holder på å sjekke ut ett par forskjellige strategier. Fokuserer mest på metode og disiplin.

Har tidligere hatt til tider ekstremt god avkastning basert på teft/flaks :shushing_face:

1 Like

4w 19/11 T3.

3 Likes

IRlab klar for ny runde?

1 Like

Fingerprint ned mot støtte

NEL med en mulig OHS på brudd opp, med bra volum.
Den må holde over ca 5.5.

5 Likes

Xvivo med pivot breakout >170

5 Likes

Powercell, PCELL ser ut til å fortsette opp igjen.
Litt kort konsolidering, men greitt volum i dag

4 Likes

CEVI nøster på ATH og base >300, 2 VCP etter result break den 08.02.

1 Like

Genovis ser moden ut for en korreksjon ?

3 Likes