Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

minner også om denne på nytt. blir veldig tight. blokkordre på 30.

En liten svenske, Binero Group begynner å bli interessant:

2 Likes

newcomer, cryptocurrency plattform

1 Like

Gomspace? Noen som følger den?

sitter du short i denne?

Hei nei gjør ikke det… ser det laveste den har vært er på 8.61 (ut i fra hukommelse) og lurer på om den kanskje snur der. Tiden vil vise :slight_smile: har ingen posisjoner

I dag skal vi enten opp, ned eller sidelengs.
Lag dagens tradingplan. Finn dine innganger og stopp loss nivåer nå mens markedet er stengt. Legg inn automatiske ordre i handelssystemet eller skriv de på en post-it lapp og heng på skjermen

Denne er verdt å få med seg enten du er trader eller investor

Du er din egen verste fiende - Peter Warren

God jakt!

6 Likes

Bra video, men though crowd. Lo ikke av en eneste av vitsene hans.

2 Likes

kan sees til litt utpå dagen i dag. Adam grimes var den beste imho, det er og interessant hvordan forskjellige strategier breakout/pullback/failure test egentlig går ut på det samme, spørsmålet er bare om du er pris- eller tidssensitiv.

Jeg syntes videoene hadde noen lærerike punkter, selv om jeg har holdt på med dette en stund.

Dude nr 2 går mye inn på O neills strategi som jeg tror er enklere å følge i USA enn her fordi informasjonene er mere samlet og lettere tilgjengelig. Jeg hadde aldri kjøpt en stock i stealth fasen som han anbefaler…

Video 3 er en veldig lett dupp i automatisert handel, som jeg har 0.0 peiling på

2 Likes

Argh, så fort fordufter 30% urealisert gevinst…

1 Like

det var litt blind å bare følge R profit target her. jeg hadde sen inngang på 3dje basis og denne har jo gått 100% siden begynnelsen av august. burde ha solgt på 20…

2 Likes

4 Likes

argh tradingview kalenderen viser dessverre ikke halvårsrapporter… brant meg på fastator

The road to success in the stock market is not a system or strategy; it’s within you, and it will be realized only to the extent that you are able to control and direct your emotions as you encounter the many challenges. Your greatest obstacle is not the stock market. It’s you.

Mark Minervini

Vitrolife daily. Gikk litt høyere enn antatt, men fikk med meg en god del av bevegelsen opp. Får se nå da om den fortsetter ned.

1 Like

Swedish Match Group, daily. Vi får se om det blir noe sånt. Over 380 er bull.

1 Like

Veidekke kan være interessant men kanskje litt kort opp til motstand på ca 100

Contextvision med VCP ?
Volum på brudd

Det høye volumet kommer kun fra en handel på 100k aksjer. Det svekker troverdigheten av bruddet i mine øyne.

2 Likes