Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Ja, si det :wink:

Neste nivå å følge med på vil være 11,5ish ( god støtte historisk ). Men du har og et gap fra 2017 som ikke er tettet enda på 11ish. Holder ikke disse nivåene vil jeg tro 9 tallet vil fungere som en skikkelig magnet, kun fordi det psykologsik vil være det “riktige” å gjøre dersom man har skumle hensikter :wink: Jeg tror selv ikke dette vil bli tilfelle og at kjøperne finner verdi lenge før det, men aldri si aldri med dagens litt usikre børsklima.

1 Like

10kr er target. Med noen stopp på veien.

1 Like

Tror dog vi ser 12 tallet neste uke i Funcom. Men dekker som nevnt short i rangen 13-13,5, da jeg fort kan ta feil ( noe jeg ikke tror ) :wink: Men gevinst er gevinst!

3 Likes

Mine to fokus chart den siste uka har vært ZZ og SERT. Kan fort være at disse trenger en pust i bakken og en liten konsolidering før videre oppgang, samt at markedet ser litt overkjøpt ut kortsiktig. Har derfor fokus på metaller i starten av november. Lundin Gold Inc kan være et godt bet med noe som kan se ut som en nylig gjennomført spring action. Har jeg analysert riktig så bør vi nærme oss trendtaket (65-67kr) de kommende to til tre ukene.

3 Likes

God morgen.

Da har jeg så smått, ref. chart over, startet å handle i Lsg. Tipper vi ser kursen ned mot lave 60 før det snur.

2 Likes

Tatt en grei post i DNO nå med snitt 10,94. Litt spesielt at aksjen falt såpass som den gjorde før q-fremleggelse, men bekrefter jo bare atter en gang at de “riktige” aksjonærene får info først. Nå har de startet tilbakekjøp igjen og jeg vil tro dagens nivå, med historisk sterk støtte vil sette bunn. Satser på en potensiell dobbelbunn og fint rykk ut av fallende trend.

Som nevnt i tidligere tråd over så er Bdrill et spennende bet slik chartet og det fundamentale utvikler seg. De meldte idag om hele 5 kontrakter, med økning i backlog på 151mill dollar. Aksjen har brutt ut av den korte fallende trenden og handles nå like under nivået for brudd ut av en dobbelbunn. Target ved brudd er ca. 90 kr. Den lengre fallende trenden må og til pers på ca. 80kr, men uansett gode prosenter opp dit.

1 Like

Spennende chart i Nano og som fort kan være en fin aksje å trade med litt smått i :wink:

God morgen.

Da fikk jeg posen full i LSG på dagens dump langt ned på 59 tallet. Nå satser vi på videre oppgang herifra :wink:

1 Like

Solgt halvparten i Dno ( 11,46 ) . Nhy rir jeg til 40ish.

Solgt Nano også. Satser på en runde ned igjen :wink:

Napatech ser ut til bryte opp av flagg i dag
Potensiale ved logchart, opp mot ATH på i underkant av 30
Potensiale ved vanlig chart opp mot 10 kr
Forslag SL MA20 -ish

Chart er logchart

Edit
Q3 tall og CMD i morgen bestemmer retning videre

4 Likes

Brudd eller påfyll ned mot 21ish i Nano?

1 Like

Må vel en god del mer volum til for og stole på det bruddet, men volum kan komme.

Men kommer det inn kjøpere kan det gå.

Satser på en runde ned igjen for å fylle drivstoff. Ligger klar mellom 21,3 og 20,5.

Brytes det kan det gå fort mot 25-26.

Har kjøpt litt zenith energy med snitt like under 35 øre. Det baisses av kjøpskåte på et nabo forum nå. Antar de melder kjøp iløpet av dagen. Tenker da ikke på HO, men det andre :wink:

Og ned over 50 % :cold_face:
Ikkje heilt heldig den

Å i h… Hva er årsaken??

utbytte i dag vel

1 Like

Fant det akkurat nå. Da er det ikke så dramatisk. Utbytte på 46kr