Thinfilm med nedgang på 18% på en forventet kvartalsrapport. Investordag med ny strategi om en uke og gap ned i åpningen i dag. Gikk inn på 1,5. Wish me luck
Gikk ut igjen på 1,594. Muligens litt for tidlig, men veldig fornøyd med traden.
Thinfilm med nedgang på 18% på en forventet kvartalsrapport. Investordag med ny strategi om en uke og gap ned i åpningen i dag. Gikk inn på 1,5. Wish me luck
Gikk ut igjen på 1,594. Muligens litt for tidlig, men veldig fornøyd med traden.
Oasmia brøt opp av bullflag og konsolidering med beskjed. Kursen står nå ca 50% høyere en uke senere. Det kan se ut som om den trenger å hvile litt, enten i form av en sidelengs konsolidering eller en liten rekyl. Brudd gjennom 7,5 indikerer videre oppgang.
Likte faktisk det chartet så godt selv at jeg stjal tipset ditt tidligere denne uka
Kjøpte et hobbypost på Techstep. Tror digitale løsninger for jobb fra hjem og sikkerhet blir viktig i virustider.
Hva tror dere? Liv laga ?
Gode kjøp i dag kan være dårlige kjøp i morgen
Husk stopp loss
Alltid stop loss!
I så fall så blir jo target samme topp som hodet?
Det ble heldigvis ingen hode-og skulder denne gangen.
Veldig bra om livet som trader
Stor bevegelse i gull incoming?
Kan bli trigga i 12draget av sentralbankpjatt ?
Eg følger trenden
Godt råd. Snur den igjen på 3.3 så kanskje jeg gjør nettopp det.
Eg trur han var ironisk .
I eit bearish scenario er uansett ikkje retrace ferdig. Følg med på uttalelsaar frå sentralbanksr og fed.
Oppgang på høgt og pullback på lavt vol7l. Bullish