Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

:bear: Følger med. Short the bounce. Ikke motsatt.

1 Like

Håper lomma di blir full📈. Følg volum og trend.
Tru meg, eg har gått den harde skulen. Eg og @h3nk1 eksaminerte med A i Funcom for viderekomne :sweat_smile:.

2 Likes

Dette legges vekt på. Men du må heller ikke glemme vi har en pågående katastrofe (eksponeniel vekst). Du som meg vet at på 2 timer så snurt alt og det tenkes kun på nedsiden. Rentekutt reparerer ingenting. Det er lindring for longere med røde tall.

EDIT:Ennå ikke økt Short. Kan være det blir i morgen. Skal vurdere hvordan det ser ut senere i dag. Liker jo å trade, men tør ikke sette BULL. Når vi dipper nå er jeg redd det blir dypt.

Volum om trend har ingen auger, konstant skylapper.

Det skal enorme nyheter til for å sende børsen brutalt ned ila 2 timer no. Det må stort institusjonelt nedsalg til for å bryte under lows. Det skjer kun ved skikkelig negativ endring i utviklinga. Les: Kina, Europa eller USA får store, ukontrollerbare utbrudd.

Shorts er i stor grad dekka inn, og panikksalg blant trader og småinvestorar gjorde seg ferdig i slutten av førre veke.

2 Likes

Aksjemarkedet har amnesia. Det er lært for legst. Du kan ha et helvette i hælene og aksjemarkedet kan tralle nær ATH glad og fornøyd likevel… i noen dager.

Følg med🐻

Følger med og kjøper dippen i mellomtida :wink:

Oki. Vi er 8% under ATH mens,

Og

For å nevne noen få :blush::heart::bear:

Har Dr. Doom noengang spådd oppgang?

2 Likes

Prøver å rykke, priser inn bullish nyhet kl 13?

Rentekutt incoming.

Live-feed fra @chi som setter penger på Bear:

1 Like

Hørte et intervju med Dr Doom. Argumrntene hans er jo logiske, og uten den patetiske pengepolitikken som er blitt ført de siste 10 årene, så hadde han definitivt hatt rett.

Men nå er vi på ukjent territorie, hvor den minste nedgang skaper ENORM pengetrykking. Umulig å si hva som skjer ved et deflatorisk supply/demand-sjokk.

Men nedsiderisiko er det definitivt…

1 Like

Viktig at du bruker ?

G-7 er nok godt klar over allerede høy gjeldsgrad og at enhver commitment nå må de være rede til å holde 2 år. Jeg tror markedet blir skuffet om det ikke kommer store rentekutt typ -0.5 % kutt. Dette er allerede forventet. Det er et enormt behov for kunstig åndedrett. Blir det mer snacks så blir det kanskje et 2 dagers rally.:bear: Men hvor mye penger kan en stat bruke for å lage et 2dagers rally?

@Chi Eg skriv om gull :wink:
Edit:

1 Like

Nei, for da må han jo skifte navn til Dr.Boom :wink:

1 Like

Noen laster opp, hvis ikke det er noen som finter med børs-morse.

1 Like

Venter på en dobbel topp @ 3100 ish før reshort av SP500

2 Likes

3112 short :thinking:
Edit: Hell no

2 Likes

Bruker Nordea for øyeblikket så må fint vente til 09.00 :slight_smile: Ser an om den fortsetter oppover i natt

Mulig at den holder og vi får en cup and handle

Eller?

tenor (2)