Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

… og retest av bruddet:

Short bounce OSEBX… Kan bli morsomt å ha litt short over helga i tilfelle krakk. :innocent:

Ombestemte meg og gikk ut med 85% profitt @2915 Tror vi skal lenger ned men venter og ser an situasjonen til mandag

1 Like

Jeg må også sikre noe av gevinsten fra BearDAX x18, men må vente til open i USA før jeg bestemmer hvor mye… :thinking: :money_mouth_face:

Ser ut til å kunne bli en grusom fredag i statene. Men så snur jo ting fortere enn noen gang, så aldri lett å vite hva som skjer.

1 Like

Sitter med bear sertifikater, og lurer på om jeg skal sitte med de i helgen. Har lastet opp med BEAR SPX X15, og den går så det suser akkurat nå. Hadde den også tidligere, men ble med på både opp og nedtur, så gikk fra 80% tilbake til 0%. Prøve å ikke havne der igjen denne gangen. Ting snur fort, men alt er jo blodrødt nå, så blir spennende å se i dag…

2 Likes

Jeg hadde også tenkt å sitte over helga med mesteparten, men vurderer nå om jeg heller skal la en liten del stå igjen. Kan jo alltids gå inn på mandag igjen…

1 Like

Da er det bare og vente toldmodig.

4 Likes

Liker denne trendkanalen. Ser an utviklingen før evt bear eller bull posisjon

Tror denne går til 2950. Reshort fra dette nivået

1 Like

Min BULL-frekkis ble solgt på ca +4.20% i dag. Blei en liten hyggegevinst på ca 50 k av det. Nå er jeg helt nøytral og riskfri nærmest. Deilig. Tiden fremover er vanskelig og modus skal nå være små posisjoner både opp og ned i noen timer til dagers perspektiv.

Har noen små Long posisjoner, og la til AkerBP i dag. 6000 aksjer. Vi får de hvor det bærer.

1 Like

Target = bunnen fra desember 2018.

6 Likes

Dagens andre test nå:

2 Likes

Jeg tegnet den også slik.

1 Like

Prøver en bullx12 @sp500 @2626 tror ECB kan booste markedet litt. Avsluttes innen 16.20

1 Like

Jeg tok gevinst fra min DAX Bear x18 nå, og satte en DAXBULLx10. Tror vi henter oss litt inn igjen i løpet av dagen. Men mitt hovedscenario er fortsatt nedgang, så jeg holder ikke lenge på BULL’en.

1 Like

Enig. ECB annonserer 13:45 norsk tid btw

1 Like

3 Likes

Hodet sier at det skal bounces litt i løpet av dagen, men kjenner at det er mer utfordrende å sitte med en posisjon som går i mot grunnsynet mitt… :grimacing: :grimacing: :grimacing:

Kan ikke se for meg at vi skal gå 3-5% lenger ned i løpet av dagen uten å få en pustepause… Men man skal aldri si aldri i dag…

1 Like

Enig, tenker det må komme en bounce. Vanskelig å sette ny short nå, men vet aldri hvordan markedet tar i mot news fra ECB…

Jeg er usikker på om jeg skal gå ut rett før møtet hvis det kommer oppgang på forventinger, eller sitte over og se. Kan liksom ikke se for meg hva ECB skal komme med som gjør at markedet skal ta ekstremt godt imot dette. Tviler på vi snur til pluss, for å si det sånn. Men jeg er fornøyd om vi henter oss inn til f.eks. -4%.

EDIT: Virker som det løsner litt i markedet nå…?

Vanskelig å si, men man kan jo fatte seg en tanke omkring hvordan de andre “sikkerhetstiltakene” har blitt tatt i mot over i statene feks… :slight_smile: