Nedtellingen har begynt…
Har begynt å slå sammen indikatorer som har åpne skript selv for å spare litt av kostnaden på TV …
Kan se om jeg kan sette sammen en slik en og publiserer ved anledning.
Man er vel nesten idiot om man ikke går for premium sånn som de legger opp black friday tilbudet sitt
Ja skuffende.
Cyber Monday blir bedre tilbud?
Endres behovet ditt ut ifra rabatten på produktene?
Jepp, blir oppgradering fra plus til premium på meg
Er det noen som husker om Cyber Monday tilbude normalt er bedre? 27 Nov Cyber Monday
Dette er jo en øvelse i game theory fra TV sin side hehe
Etter å ha sett på egen faktureringshistorikk i TV ser ut som dette er det beste tilbudet de har kjørt på premium-abonnement på flere år.
Sannsynligvis skyldes det nedgang i antall brukere siden markedsboomen i 2020/21 og økt konkurranse fra bla. Deepvue og andre
Vurderer også premium, men “mister” 130 dager da de konverterer eksisterende periode og korter dermed ned den totale tiden
Du har 272 dager igjen og kjøper Premium for 1 år (365 dager) + 30 dager gratis = 667 dager
De tilbyr 532 dager så du mister faktisk 135 dager… ?
Det er det jeg konkluderte med ja, får automatisk oppgradert eksisterende plan med å korte ned tiden…
Ja, fått flere hele uken - det er scam - ikke åpne lenken i e-posten!
Begynte med programmering av denne. Men det er godt utvalg fra før. Jeg tror det er noe i denne duren du søker:
Triple MA
- Multi timeframe
- Forecast
- Alarm’s
En funksjon jeg bruker mye er alarm forsinkelse. Setter innstilllingen til f. eks 15m til bar close. Så får ikke alarmen lov å trigge med en gang en ny candle dukker opp og venter samtidig til det nærmer seg close.
Første publiserte for min del, så tar gjerne innspill her
TV har sendt meg en mail og rett og slett informerer om at jeg trolig er profesjonell investor basert på SEC data?? De vil at jeg bytter til business planene som er typ x15 i pris. Jeg har funnet en reddit post der en user klikket på prof ved en feiltagelse og ble stuck for life, TV sjekker åpenbart IP/browser data og tillater ingen privatkonto hos vedkommende.
Det fungerer som vanlig for meg per nå, men jeg mistenker at de skrur av kontoen etter hvert? Andre med liknende problem? Jeg handler for privaten, men via AS i Norge pga skatten. Kan hende det er nok for dem å ikke akseptere meg som privatkunde…
Hei,
det var ikke en av disse spørreskjema som dukker opp med jevne mellomrom, men en email jeg fikk fra tradingview. Jeg har alltid krysset av non-professional…
@Sjakk @heljohn
Noen som har ein ide om hvordan eg kan få Moving Average til å ikkje bruke data som eksempel er 150 % større enn siste data?
Eksempel under som eg ønsker å unngå på 5 moving average. Eg ønsker at data fra spik ikkje ble tatt med.
Før spik:
6 datapunkt etter spik:
//@version=5
indicator(title=“Moving Average”, shorttitle=“MA”, overlay=true, timeframe="", timeframe_gaps=true)
len = input.int(9, minval=1, title=“Length”)
src = input(close, title=“Source”)
offset = input.int(title=“Offset”, defval=0, minval=-500, maxval=500)
out = ta.sma(src, len)
plot(out, color=color.blue, title=“MA”, offset=offset)
ma(source, length, type) =>
switch type
"SMA" => ta.sma(source, length)
"EMA" => ta.ema(source, length)
"SMMA (RMA)" => ta.rma(source, length)
"WMA" => ta.wma(source, length)
"VWMA" => ta.vwma(source, length)
typeMA = input.string(title = “Method”, defval = “SMA”, options=[“SMA”, “EMA”, “SMMA (RMA)”, “WMA”, “VWMA”], group=“Smoothing”)
smoothingLength = input.int(title = “Length”, defval = 5, minval = 1, maxval = 100, group=“Smoothing”)
smoothingLine = ma(out, smoothingLength, typeMA)
plot(smoothingLine, title=“Smoothing Line”, color=#f37f20, offset=offset, display=display.none)
På mobil så dette blir på frihånd. Men du ser konseptet med å lage en filtrert verdi
Src = volume
Length = 9
Filtered = 0.0
MovingAverage = ta.sma(src, length)
Treshold = movingAverage * 1.5
Filtered := src > treshold ? Treshold : src