Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tradingview

Du kan ikkje flytte, du må lage nye.

Trur du bør kjappe deg. Plutselig er dei borte

Voksen prosentendring

image

Så det der, skulle tro de var i forsikringsbransjen.

1 Like

Bruker dere som meg TV til charts, og handler i Nordnet etc?

4 Likes
4 Likes
2 Likes

No begrenser dei watchlist på Premium til 500. Hvorfor? :imp:
Så må lage med flere lister.
image

https://www.reddit.com/r/TradingView/comments/1szqpxt/downgrade_of_watchlists/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xcss&utm_term=1&utm_content=share_button

For å selge deg “Ultimate”! :stuck_out_tongue: