Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Tror ikke de betaler for pembrolizumab i i kombinasjonsarmen heller. De legger til UV1 til standard of care

5 Likes

I BP sourcer man inn og betaler for studiemedisin, også comparator.

3 Likes

De har tidligere uttalt at de slipper unna å betale for BP-produktet der hvor det er indikert til bruk.

Kan det være en av grunnene til at big pharma bøtter innpå pasienter i sine studier mens de norske biotekene bruker årevis?

1 Like

Ja, mulig det bidrar, spesielt i land hvor access er vanskelig. Det bidrar sikkert også at BP og deres CROer har gode relasjoner med store sites, de betaler fair market value, kjenner investigatorene på site og har relasjoner som går langt tilbake i tid.

3 Likes

Mer penger inn i sektoren hadde antakelig gitt den muligheten her og. Vi ser jo de amerikanske biotekene hiver milliarder inn i kliniske studier, og de leverer også raskere enn de norske.

Anyways. Selskapet er nå bunnsolid. Cash runway til laaangt etter readout av hovedstudien INITIUM er sikret. De rekrutterer så vi ser enden av tunellen, og de vil i tillegg til alt det andre være fase 3-klar i verdens største indikasjon i 2024. Nå forskutterer jeg gode resultater fordi jeg har tro på UV1 som produkt. Og SÆRLIG i lungekreft etter hva vi har sett av andre studier der. Og melanom, of course.

11 Likes

Deilig, lever veldig godt med at de valgte å kjøre 6% uten repemi

Repeter øvelse med 6% emi i april neste år, takk. (Lær av NEL)

8 Likes

Er denne posten på 720k aksjer kl 0917 en del av Emi?
bilde

Ja

2 Likes

Hvorfor det? Merkelig å kjøre ny emi før man har fått resultater fra det første fase 2 studiet.

1 Like

Fordi @Savepig allltid, uansett, mener at emi er bedre enn ikke emi. :sweat_smile:

1 Like
2 Likes

Og volum! Ikke glem volum.

2 Likes

Får håpe det blir lenge til og at en kan få oppleve litt oppgang igjen. Vært triste uker, men gode nyheter heldigvis.

1 Like

Gjetter jeg riktig hvis jeg tenker at du kjøpte på et ganske høyt nivå og nå er misfornøyd med utviklingen de siste ukene?

Grunnen til at jeg spør er at de fleste her kjøpte i fjor eller i år mellom 40 og 80 kroner og vi er strålende fornøyd med utviklingen.

Perspektiv.

3 Likes

133.2. og noen kjøpte nok på 140-150-160 også. Men til slutt skal vel alle få god nok gevinst.

Når bør et selskap hente penger?

Alle i kor nå:

NÅR DE KAN!!!

8 Likes

Well I’ll be damned. Vi var nyss oppe i 100% på måneden. Hva gjør deg fornøyd :thinking:

Eller vente til prisingen er helt ekstrem, som Tesla, og kjøre en rolig 0,1% emi for 1 mrd :stuck_out_tongue:

Jeg blir strålende fornøyd hvis Ulti blir en VAG eller GM, trenger ikke å bli blåst opp så kraftig uten substans ala Tesla. Da har jeg sikret meg litt Ulti også. På tide å komme seg inn i et norsk vaksineselskap av klasse :sunglasses:

20 Likes

Hehe ja, mener ikke en direkte link til Tesla prising :slight_smile: Bare at selskaper som lar momentum få gå sin gang ofte får satt emi høyere enn de som kutter momentum med en emi med en gang det blir en liten opptur. Ref: Targo sin forrige emi og ELOP sin nå 30.sep. Aksjonærene flykter fra sånt, synes timingen fra Ulti virket bra nå. Da vet folk at man kan bli med på oppturen og at emi kanskje kommer etter, men ikke nødvendigvis midt i den. Timingen kan være tilfeldig da selvsagt.

1 Like