Hei,
Har fulgt ULTI i et år nå. Er ganske tungt inne i denne. har fulgt den i sorg og i glede nå dette året som er gått. Gjorde ei stor kule i NEL som nå er reinv
Jeg gikk inn i NEL på rundt 2 kroner og var med inntil jeg solgte på i overkant av 20,- det var moro, men det er bare småtterier ift om denne skulle få klaff.
estert i ULTI. Dette er en meget spennende aksje med et extremt potensiale om den går inn, noe jeg har stor tro på.
Det er jo kjempepositivt at det ikke er kommet noe meldinger/oppdateringer enda.
Det er også moro å se så mye bra kunnskap som er samlet her på tråden. Jeg er nok ikke den ivrigste eller den dyktigste på dette området, men noe har jeg fått med meg.
Har vært i aksjemarkedet i 10 år nå og dette er uten tvil den aksjen som jeg har knytter størst forventing til noensinne. Tror faktisk det er mulig at den kan gå 1000% ja jeg sa tusen prosent, men det betinger positive avlesninger. Legg til grunn en meget forsiktig markedsverdi på 35 mrd så er du der anslagsvis, noe som er helt innafor.
Akkurat nå er det noen som ønsker å holde denne nede, det ser vi på kjøpsmønsteret, lavt volum og lite moment, det er noen som har en agenda med at denne ikke går.
Men det vi ser er at den er kilen, skal ingenting til så spretter den opp, men så lenge det er så lite volum som nå så vil den være enkel å holde nede for de som kan dette gamet.
tiden får vise!
Lykke til