Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

8 Likes

Grei oppdatering fra Edison, selvom det forsatt bare er “Quick View”

Likte følgende:

“These trials will enrol a total of more than 500 patients (Exhibit 1). In our view, this amount of a proof-of-concept data will be more than enough to inform the late-stage R&D strategy, but also will be invaluable in partnering discussions”

3 Likes

Og ultimovacs helt forbilledlig ute på twitter:

En handling som tok dem fem minutter, men som gir betydelig verdi

13 Likes

Takk @prump, kan du ikke poste den i fundamentaltråden også så forsvinner den ikke så fort i all småpratet?

1 Like

Det kan jeg godt, men jeg føler ikke noe eierskap til den lenka … :stuck_out_tongue:

1 Like

Securities Regulation of 29 June 2007 (“STA”) - Disclosure of Significant Shareholding

1 Like

Haha. Hva holder de på med…

Jeg tolker dette som at det er 9 forskjellige fond som går under paraplyen til FIL Limited, og derfor rapporterer som en innehaver.

1 Like

Kanskje de angret etter å ha lest børsmeldingene :man_shrugging:

Det forklarer økningen på Brown Brothers kontoen på topp 50.

Vi gjetter oss til at det er dette fondet:


179166 aksjer - 6332 aksjer = 172 832 aksjer

som er det de hadde for noen dager siden. De øker altså videre.

1 Like

Selskapet har stø kurs mot en 5 mrd prising slik jeg ser det

4 Likes

Eller også kalt

Premium prising :innocent:

3 Likes

5 mrd er ikke Premium prising men et bra nivå å sikte mot i 2021. :wink:

Vaccibody var priset til 10,5 mrd FØR noen utenom ledelsen visste noe om avtalen som kom sist høst.

1 Like

Nei 500 millioner usd er ikke mer enn sånn nesten på linje med tilsvarende selskap i usa

1 Like

Finnes det selskap i USA som har tilnærmet like stor potensiell anvendelse som UV1 og dens universelle egenskaper som immunprimer?

2 Likes

De fleste av immunboosterene jeg kjenner til i USA og Norden har relativt “universelle” mekanismer. For eksempel personalisert kreftvaksiner, anti-tigit, onkolytiske virus osv. Noen har begrensninger med tanke på administrasjonsmåter, for eksempel Targovax sitt onkolytiske virus.

Som i de fleste tilfeller innen medisin, så blir det nok behov for mange ulike innfallsvinkler for å bekjempe disse komplekse og mangeartede sykdommene.

Jeg håper danskene lykkes. Det er uansett ikke til hinder for at også Ulti vil lykkes!

2 Likes

Jeg håber også de lykkes - ikke mindst for patienterne. Jeg investerede i Ultimovacs pga. resultaterne i cohorte 700 ug, og jeg finder dem stadig interessante og relevante som ikke-ekspert. Men investorer bør have information om mulige konkurrenter i forsøget på at værdisætte selskabet.

Hva var rasjonalet for at du solgte Targovax og Ultimovavs, utover at du fant informasjon om dette selskapet?

Mener du at IO Biotechs virksomhet er til så stort hinder for T og U, at de vil synke i verdi fra dagens nivåer?

Ellers havde jeg nok ikke solgt. For mit vedkommende ændrede Risk-Reward sig for meget.