Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

https://www.redeye.se/events/850947/redeye-life-science-day#schedule

Carlos presenterer / kjører Q&A klokken 11.40 her i morgen (gratis registrering).

Bakgrunnspresentasjonen er tilgjengelig allerede her:

https://www.redeye.se/video/company-prerecorded-presentation/864376/ultimovacs

3 Likes

Hans Eid og Espen Basmo Ellingsen var i London forrige uke

Ellers så er det hyggelig å se at Ultimovacs får mye tid sammenlignet med de andre på Nordic American Life Science Conference i desember

image

17 Likes

Du overdrev ikke, måtte dobbeltsjekke.

Ikke bare åpner de hele sulamitten, de får bokstavelig talt 3 ganger mer tid+ enn samtlige andre (inkl. NYKODE, CALTX, PHO, whatnot) selskaper :eyes:

Velkommen til showet, BAM, 45 minutter med bare Ultimovacs før resten av selskapene får inntil 15 minutter i andre formater.

The most comprehensive gathering of Nordic life science innovation in the US, covering key company developments and trends from Norway, Sweden, Denmark, Finland and Iceland. The only event of its kind in the US, providing the largest US-Nordic forum in the US for life sciences, while at the same time being an intimate and highly curated gathering. Taking place over two days in New York City, the conference brings together leading Nordic biotechnology, medtech and healthtech companies and their investors for networking and connection opportunities with industry partners, innovation organizations, corporate development and investors.

Om de får ørlite traction over dammen, huttetu.

28 Likes

Effekt av det eventet der på alle andre selskapene, tilsammen, akkumulert, over tid: 0%

1 Like

De andre selskapene som er dager/uker unna randomiserte data på POC kreftvaksine som øker i % for suksess for hver dag som går?

1 Like

Ja eller tilsvarende buzzwords vi har brukt om de andre selskapene

Edit:

Im merely reminding om at vi har vært entusiastiske før og. Ha en fin kveld.

Bare: what.

Edit:

Altså, hvilke andre selskaper er i nærheten av denne grad av VIP som du kjenner til, og som vi vet er nært forestående? Merker jeg blir triggered :smiley:

Ingen av ordene er «buzzwords».

2 Likes

" Brent barn, skyr ilden"

Ja, det var saklig.

La oss sammenligne NANO med rasjonalet, de fullrekrutterte studiene og verdien av data fra disse til Ultimovacs. De kommer veldig snart, og de er event-drevne, så et effisient marked bør agere ut i fra det faktum.

Gi deg selv en pause.

3 Likes

Jeg er inne. Men som blir nevnt man skyr ilden og orker ikke håpe for mye. Statestikken for tale for seg den dagen. Jeg tror det har effekt, jeg bare håper det er overbevisende nok. Hadde nesten vært mer overbevist om det var keytruda siden mdor var 18,9 mnd mot 9 mnd keytruda alene… det er såpass stor forskjell.

Mens ipi Nivo vet vi vel ikke noe om i kombo med uv1. Ja. Det nærmer seg. Men blir vel ikke noe melding før februar mars. I mellomtiden skal shortere herje virker det som.

Jeg tror man kan dra en slutning om at det ikke har noe verdi om man ikke klarer å levere gode data i fase 2 :wink:

Ved suksess er det nok fornuftig å ha lagt ned et slikt arbeid :slight_smile:

Og jeg er sikker på at du også har forfattet en del innlegg fra 2018 som heller ikke har tålt tidens tann @Savepig :wink:

Du får komme tilbake hvis INTIUM og NIPU feiler. Ved suksess kan du jo bare holde deg unna og late som ingenting :wink:

7 Likes

Håper han ikke går tilbake til 2017 på Hegnar :cold_face: DA var jeg positiv til NANOV…

3 Likes

image

I serien konferanser som betyr, akkumulert, over tid: 0%, så er det en slik i Sverige (som betyr enda mindre enn i USA) i dag:

Går live her klokken 11:40:

2 Likes

Kanskje bør moderatoren - av egen økonomisk interesse - moderere sin dysfori.

PS
Lagt til etterkontroll 30.6.2023

2 Likes

Er strengt tatt ikke så veldig dysforisk

10 Likes

Synes hele ledelsen gjør en formidabel jobb med å spre budskapet om dagen. Inkludert CFO som presenterer selskap og kliniske data på en måte som gjør at at nok de fleste vil gjette at han er noe annet enn siviløkonom.

13 Likes

Å spre viten om Ultimo vil nå mange, noen kjøper seg inn, mens andre som blir kjent nå igjennom presentasjoner, setter Ultimo på “watch” lista og avventer litt eller kjøper først når resultat viser seg “suksessfull”

Vinn vinn situasjon for oss aksjonærere, om/når suksessen blir en virkelighet …

3 Likes

Jeg ser av beregningen som er gjort på fundamentaltråden at CheckMate-067 er brukt som basis i beregningene. I dette forsøket ble det rekruttert 314 pasienter til Nivo+Ipi armen og resultatet ble mPFS=11,5 måneder.

CheckMate-511 ser ut til å rekruttere på samme kriterier som CheckMate-067. Her har de innrullert 360 stk som alle har fått Nivo+Ipi, men i to forskjellige forhold, hvor det ene er likt som i CheckMate-067. Begge disse gruppene får mPFS på ca 10,0 måneder, noe som er kortere enn de 11,5 som CheckMate-067 ga.

Jeg vurderer dette som en ganske stor forskjell. Hvorfor er CheckMate-067 valgt som referanse i beregningene? Hvis CheckMate-511 er mest relevant for Initium, burde ikke den være brukt?

Vil ikke det i så fall gi en mye tidligere avlesning enn det som hittil har vært konsensus?

4 Likes