Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

https://www.redeye.se/video/company-prerecorded-presentation/864376/ultimovacs?wvideo=s3oae8ftx4

5 Likes

En uke til første søndag i advent :gift::christmas_tree:

Det var nok en fin presentasjon TheRoger.
Enten spilte hørselen min meg et puss eller så sa Sousa at in the near term and also in the next 24 hours :blush: :blush: :blush: selv om teksten sier måneneder:

“months”

…in the near term and over the next 24 months

Nå begynner folk å lese seg opp

6 Likes

Det var god respons på kort tid… Så er det å navigere “riktig”

bilde

NRK i dag.

Målrettet kreftbehandling kan gi bedre resultater

Mange kreftpasienter kan nå hjelpes med immunterapi og målrettede medikamenter.

Overlege Kjersti Skipar ved Sykehuset Telemark sier denne siste behandlingsformen kan tilpasses personen og rettes mot genforandringer i kreftsvulster.

De nye behandlingene kan gi mye bedre utsikter for pasienter med blant annet uhelbredelig lungekreft, føflekkreft og beinmargskreft.

3 Likes

Det er tydelig at noen ønsker salgspress i U om dagen. Rimer ikke at denne går ned på en dag med over 2% oppgang på børsen. Har ikke tro på at dette bare er kortsiktige tradere som vil ut etter kursløftet tidligere i høst.

2 Likes

Men det er så å si meldingstørke da. Og biotek. Selv om vi ikke vil ha noen melding på ca 2-3mnd tenker ikke andre det. For shorterne er det en fin periode. Enten selge seg ut og inn igjen senere, eller være med på bølgene

2 Likes
6 Likes

Hva skjedde nå? Noe nytt?

Noen som selger “store” poster, relativt sett. Gikk tre salg på rundt 30k, 20k og 10 aksjer

Kjøpsanledning :white_check_mark:

Ah… Ok.

Pølsefingre eller tvangssalg dette. Det er i hvert fall en utrolig klønete måte å kvitte seg med såpass mange aksjer.

Jeg tipper dette kun dreier seg om dårlig håndtverk fra selger mtp at vi er rundt 30kr over bunnen.

Hadde det vært pølsefingre, så hadde de kjøpt desperat nå for å rette opp feilen - det hadde i hvert fall vært normalt håndtering.

Tror det er et utrolig dårlig utført salg, eller om dere vil spekulere i “ondsinnede” short-aktører er dette jo en måte å “ødelegge” momentum i en aksje (høy risiko, og forhåpentligvis mislykket).

1 Like