Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Tipper Janus øker shorten imorgen :joy::joy::joy:

5 Likes

Vel, det skal ihvertfall trolig være mulig for dem å få solgt en del aksjer :thinking:

3 Likes

Helt enig. Når OS er bedre i NIPU så bare må den være enda mye bedre i INITIUM (tror jeg av en eller annen grunn) tipper at INITIUM er PFS signifikant også. Gitt hva vi har sett så langt.
Vente med INITIUM kan vel ha noe med antallet med den typen kreft og potensialet i markedet?

Men ikke la oss krangle om bagateller nå, la oss glede oss over OS data :slight_smile: torsdag blir kanon.

7 Likes

Onsdag blir kanon!

4 Likes

Rettelse mottatt :slight_smile:

1 Like

Til alle dere som har regnet, modellert, estimert, og delt:

En stk enorm takk på vegne av oss som ikke har de skillsa.

Det er på dager som i dag – når man plutselig sitter med en midlertidig fasit – at man virkelig virkelig skjønner hva det er verdt.

“Overall survival after a median follow-up of 17.3 months (95% CI 15.8-22.9) was 15.4 months (95% CI 11.1-22.6) in arm A and 11.1 months (95% CI 8.8-18.1) in arm B, with a HR of 0.73 (80% CI: 0.53-1.0, 95% CI 0.45-1.18).”

63 Likes

Et norsk biotek leverte nettopp:

  • Randomisert POC på peptidvaksine, som første selskap i verden
  • Target er hTERT aka. 80-90 prosent av alle kreftformer
  • Effekten ble vist i andrelinje mesoteliom, en av de verste indikasjonene som finnes og hvor immunterapi knapt virker

Hallo i luken. Hold på papirene. Legg dem i skuffen. Kast nøkkelen.

29 Likes

Tror dere disse resultatene vil påvirke hva de gjør med INITIUMavlesning?

2 Likes

Og takk til @pdx som har laget og drifter dette diskusjonsforumet!

28 Likes

Hva tror folk kursen blir imorgen?

Burde bli all time high.

Mellom 200 og 300 en plass

4 Likes

Er fornøyd med å ha kjøpt senest i dag. (Til den nest høyeste kurseni porteføljen.)

470 kr er vel neste?

3 Likes

Anus har 2 valg i morgen. Ta smellen å kjøpe tilbake på en eller annet måte. Eller alternativ 2, pumpe ut alle aksjer de klarer å få tak i.
Spørsmålet vi må stille oss, kommer de store investorene som DNB har prata om å hoppe på toget i morgen?

Uansett. Nå er det ikke tro, håp og kjærlighet som gjelder. Nå kjøper vi på FACTS!

2 Likes

Var på vei til å skrive noe lignende, men føyer meg på denne. Virkelig imponerende hvordan forumets eminente :brain: har vært on the point hele veien. Helt åpenbart at det er et betydelig antall nåværende aksjeeiere som hadde glimret med sitt evige fravær om man ikke fant tryggheten i all kunnskapen som så rundhåndet har blitt delt. Settes enormt pris på!

38 Likes

147,33kr

Om ikke det blir ATH kan man takke OSE, Janus og Inven2 og kjøpe det man vil. The end.

3 Likes

Hva kursen blir i morgen tør jeg ikke tippe. OSE er OSE.

At U bør bli verdt noen mrd USD i løpet av et halvår er jeg mer sikker på.

3 Likes

Janus…

pepe-laugh-teatime

1 Like