Nettopp, en som sikret på en nøytral måte at ikke bare vi på Tekinvestor og de som følger meg på Twitter vet om abstraktet, men alle aksjonærene i selskapet.
Uansett, drit i diskusjon om børsmelding. Det er ikke SÅ uendelig viktig. Alle har rett til sin mening og jeg har ikke mer rett enn andre.
Det som er viktig er hva som kommer om et par dager.
- Vi har en studie som er både positiv og negativ på PFS - hvor den positive varianten har blitt bedømt av leger som har hatt tilgang på PET-CT-bilder - noe som kan introdusere en bias i hvordan de bedømmer PFS i vanskelige tilfeller - og sånn sett vippe dataene.
- Vi har også det andre abstraktet som konkluderer med at PET-CT er overlegent til å bedømme progresjon i mesoteliom - men de dataene var små og umodne, så det skal vi ikke legge for mye vekt på.
Uansett så sitter jeg igjen med at de lokale legene har bedømt PFS til å være veldig signifikant i favør UV1-armen, og at de tidlig så en positiv trend på OS. Etter det fikk Helland mini oral på grunn av dataenes kvalitet.
Jeg synes det hele ser positivt ut, og er spent på hva de første randomiserte survivaldataene fra UV1 viser.
@polygon jeg endret innlegget litt og fjernet det utsagnet da det ikke er så nøye.