Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Ca 80 NOK.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010851603

2 Likes

Jepp, de snitter et sted på 80-tallet.

IMG_1809

5 Likes

Skjermbilde 2023-10-18 kl. 05.31.24

E24 med lettbeint, upresis “journalistikk” :smirk:

Forventer at de følger opp dette med litt mer presisjon når det gryr av dag.

2 Likes

Hvis det ikke var postet før

1 Like

«Første gang en universell kreftvaksine viser terapeutisk effekt i en randomisert fase 2 studie»

Joda, dette er en verdenssensasjon, er ikke bare i Norge man holder på med, eller er interessert i terapeutiske kreftvaksiner.

8 Likes

Da stemte altså dette heldigvis, og jeg tok konsekvensen av det. Men jeg var veldig nære ved å bedømme risikoen for at jeg tok feil til såpass stor at jeg tok ned risikoen litt. Hadde jeg ikke kjent selskapet så bra som jeg gjør, så hadde jeg helt sikkert det.

Det KAN være så enkelt som at de 88 er alle pasienter bortsett fra siten i Australia, som har slitt med en ødelagt PET-CT scanner. Hvis det er tilfellet, så blir antall lag ironi over shorten til det australske pensjonsfondet ganske absurd :sweat_smile:

5 Likes

Du nevnte at du tror HR kan synke med tiden. Men kan den øke? Ved for eks noen uheldige dødsfall i nærmeste tiden? Siden det var så knapp margin tenker jeg på.

Fortsatt trøbbel her @pdx

Jeg har vel ikke ment så mye om hvordan HR vil endre seg med tiden, men signifikansnivået vil bare bli bedre og bedre. Derfor vil “marginen” også bare bli bedre og bedre.

1 Like

Mener boblegutten skrev i sitt solide og lange innlegg for noen dager siden at HR kunne bli bedre med tiden. Må gå tilbake å sjekke det. Kontekst og konklusjon.

Hadde visst skrevet det jeg også:

Det vi nå etter all sannsynlighet vil se er at de to kurvene flater ut på forskjellige nivåer. Da vil selve HR-tallet også synke.

12 Likes

Ingen chat i dag heller nei, så da blir det bare fest i småprat i stedet :grin:

Aksjonærlistene ble heller ikke oppdatert i går, så da får vi heller ikke se hvor mye krutt J.P. MORGAN SECURITIES PLC hadde per fredag. Det er synd. Men det er uansett for lite for dagen i dag :grinning:

Funker her.

Gratulerer til alle aksjonærer i Ultimovacs. Med håp om at det etter hvert også vil dryppe litt på klokkeren/andre norske håpefulle kandidater som har gått inn i urent trav på oppløpssiden. Håper fortsettelsen blir like bra.

Endpoints har foreløpig ikke gravd dypt nok. Her ligger kanskje håpet for den som kommer “late to the party” ?

3 Likes

Prøv å slette cookies i nettleseren (alt du finner når du søker på tekchat). Og prøv i en annen nettleser/inkognitovindu. Får du en loading spinner sak, prøv å laste siden på nytt en gang eller to.

Nei, sorry ass. Det funker ikke

Tar en restart på chatserveren nå, blir litt nedetid. (oppe igjen nå)

Jepp, kommer til å bli en interessant dag ja.
Og trolig muligheter for de som har kommet «late to the party».
For ennå er det vel omtrent bare folk på Tekinvestor som har fått med seg nyheten, og skjønt betydningen.
Ingenting i nyhetsbildet ennå, og som du sier; ingen rapporter fra Feks Endpoint News, tross at dataene er tilgjengelige.

Kan vel ikke være tvil om at Ultimovacs må være betydelig mer verdt enn kurstoppen på 162 kroner.

Ingen store aktører på vei inn, ennå.

Sånn sett er dette et mulighetsvindu for Janus å kjøpe tilbake aksjene sine under 200 kroner? For akkurat nå er de vel de eneste som bør ha planer om å rydde opp fortest mulig.
De må vel bruke alle triks de kan nå, før det blir viden kjent og fokuset også kommer på hva dette betyr for INITIUM.

Tipper Janus sin beste mulighet er i dag og ut denne uka, så hold på aksjene folkens!

16 Likes

https://tekchat4.tekinvestor.no/channel/Bioteknologi

Funker fra iphone

1 Like

Holum er vel igang med å ringe de som ikke bryr seg om kursen er 200 eller 300 as we speek kanskje? De venter jo bare på data som nå kanskje er innafor å handle på!