Jeg tenker den kan være passende etter kveldens melding
Anne skal ha skryt for en godt skrevet melding i dag som er umulig å tolke feil👏
Her tror jeg du tar feil. Det finnes mange «store aktører» som ikke er BP. Og disse har jo både selskapet og bl.a. DNB-Holom snakket om. Det er spesialistfond og større utenlandske investorer.
Og de vil se Fase2-data, først. Nå har de fått det. Og da begynner mange av dem å bevege seg, tror jeg. Det er sikkert noen som vil vente på INITIUM også, men det er nødt til å være flere av dem som trigges av disse resultatene.
Jeg kan ikke tallene for hvor mange som får spredning til skjelett.
Men det er forskjell på spredning (fettvev rundt, nærliggende strukturer som sædblærer, urinrøret, blærehals) og fjernspredning.
Poenget var uansett at indikasjonen som xofigo var siktet inn mot ikke var den største den heller.
Bare å gratulere folkens! Så mye venting, så mye statistikk, så mye engasjement og så mye følelser!
Det har vært uenighet i avlesningen, ett voldsomt short angrep og hemmelighold av tallene.
Helland fikk kallenavnet milliard Helland i juni, og det kalle navnet tipper jeg blir stående i lang lang tid:heart:
Når så resultatene kom, så kommer de attpå til pga en lekkasje og tar alle på senga 17.10 når jeg akkurat har fått helt i en kaffe til min egen bursdags kake.
Så vil bare si gratulerer og takk til alle som har bidratt til disse gode diskusjonene. De har gjort at man faktisk har økt gjennom sommeren.
Den drømmen jeg hadde for flere måneder siden virker til å bli oppfyllt. Så får vi håpe det blir labbetur kr sand - Oslo etterhvert:tada:
Netflix-maraton på Åslaug.
Folkens: jeg inviterer til en liten ULTI-dugnad. Forventer en del nye medlemmer fremover, og for å gi de en god velkomst, og for å hindre at blodtrykket stiger hos eksisterende medlemmer når gamle spørsmål kommer på nytt, kan vi sette sammen litt selskapsinfo i denne introguiden? Bare trykk på rediger og skriv i vei. https://tekinvestor.no/t/introguide-til-ultimovacs-under-utarbeidelse/38055
Er det ikke grunn til å skjelne litt til Moderna som gikk 170 milliarder den dagen data på deres mRna persontilpassede vaksine ble sluppet. Min vurdering er vel at NIPU OS data er verdt mere, eller hur.
På tide å kaste nisselua, hva hadde skjedd i morgen hvis det var f eks Moderna, ikke Ultimovacs som stod bak UV1, jeg barer spør/lurer på?
På en dag som denne må det være lov å sitere seg selv
Tror dette blir avgjørende for hvor fort jungeltelegrafen arbeider (hvis det er lov å si, h3nk1?) og hvilken MCAP vi når med tiden.
Der drepte vi chatten @pdx
Det er det så absolutt. Så kan folk himle så meget de vil med auga.
Funker her, andre som har trøbbel?
Skulle til å si akkurat det samme Trodde det var sider’n som lurte meg men nå er vi 2 med samme opplevelse
EDIT:
Nå ønsker Helland å gå videre med en fase 3-studie som er nødvendig for å dokumentere vaksinens sikkerhet og effekt før den eventuelt får markedsføringstillatelse.
Det er verd å merke seg at forbedringen i totaloverlevelse og objektiv respons er innenfor et konfidensintervall på bare 80 prosent. Det betyr at det er en 20% risiko for at verdiene ikke er signifikante.
Food and Drug Administration (FDA) og Det europeiske legemiddelbyrået (EMA) har for registreringstudier et 95% konfidensintervall som standardkrav.
Å få Orphan Drug Designation betyr ikke at UV1 er godkjent for salg og bruk. Medisinen må fortsatt gjennom fase 3-studier og regulatoriske gjennomganger for å dokumentere sin sikkerhet og effekt før den eventuelt får markedsføringstillatelse.
NIPU-resultatene er en gledens dag i norsk biotek, for det er veldig mange norsk investorer i Ultimovacs som helt sikkert vil reinvestere gevinster i norsk biotek.
Dette er manna fra himmelen, og akkurat hva norsk biotek trengte etter flere begredelige år.
Tror det vil blir mye møte-virksomhet mellom Ultimovacs og BMS fremover. Yervoy (ipilimumab) går ut på patent i 2025 mens Opdivo (nivolumab) går ut på patent i 2028.
Tror chat-appen restartet seg selv, skal være OK nå. Prøv en refresh hvis ikke
og @Hpbjorn, my eyes, har du prøvd nattmodus?
Jeg er nok en av svæææært få som ikke liker natt / dark / black / “ellerhvafaenderevilkalledet”-modus
EDIT: Funker igjen (for ca. 4-5min siden)