Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Normalt sett så kan man søke om AA i indikasjonen man har studiedata. Dersom man ønsker fase 3 i linje 1, mens man har kjørt fase 2 i linje 2. Da vil jeg tro man må søke linje 2 AA samtidig man kjører igang fase 3 studie med linje 1.

Lar det seg gjøre eller blir det komplikasjoner?
AA i linje 1 kan det vel ikke bli

Takk!

Blir ikke det litt som å kritisere en fotballspiller som spiller i 2. div i Norge for at han ikke spiller i La Liga , hvor han hører hjemme? Det høres ut som kritikk, men det er egentlig et kompliment?

2 Likes

De har vel litt å gå på når det gjelder storytelling og engasjement…

Heldigvis trumfer vitenskapen det meste når det kommer til hva som til slutt blir medisin eller ikke.
Kanskje Luigi Costa er ledig som IR? :grinning_face_with_smiling_eyes:

EDIT!! Ble kastet ut etter 18 min, trodde de var ferdige da…
De sliter litt med ADSL-linja

INITIUM update på Q3.

Snakkas!

6 Likes

JAAAADAAAAA!!
Q3 baby

Når kommer Q3?

  1. november
1 Like

Update som i avklaring på avlesing av studien, eller som i at vi får topline?

Førstnevnte

Angående potensiell partner (hvis jeg hørte rett): Ser etter én partner som kan ta dette videre, og da for flere (alle?) indikasjoner relevant for UV1.

6 Likes

Dette har vært uttalt strategi hele veien. BP-partner og et bredt ph3-registreringsprogram.

2 Likes

For det er du vant til i andre bio selskap når det legges frem resultater :wink:

Blir overasket om vi ikke snur nå. Dette var gode nyheter. Nå får vi mer tall om noen få dager, kun 11 trading dager igjen.

1 Like

Hvilke tall tenker du på?

INITIUM

Jeg hørte Carlos si at de vil gi mer info om Initium på q3, og at data kommer i h1 24. Ingen data på q3

2 Likes

Initium - Carlos sa: pasientene får ikke progresjon og dør ikke.

1 Like

Dette er irrasjonelt!

Det er vel mulig vi får OS data ved Q3?

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies. Continue discussion at Ultimovacs småprat 3.