Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

@polygon @Longtrader Ding ding! Told you :wink:

Fy faen. Snakk om å slå ballen rett ut av parken :clap:

5 Likes

Ja, dette er knallbra! Og virkelig ikke den meldingen jeg forventet allerede i dag!

8/10 poeng her!

Eller var det 9/10 vi ble enig om @Fornybar?:wink:

Men kult å se at mPFS ikke ble nådd og at OS kom inn mye høyere en benchmark

2 Likes

Denne var litt synd, er veldig nysgjerrig hvilken type de går for.

Kan jo potensielt sett komme i morgen da!:wink:

Uansett kontret de fint med dagens godbit

1 Like

Litt synd det ja, men helt forståelig. Det viktige er at de oppdaterer markedet innen datoen (noe jo ikke alle selskaper har hatt for vane å gjøre).

4 Likes

Noen som har gjort noen estimater for mulig inntektspotensiale ved godkjenning i dette markedet?

1 Like

Du blir vel ikke sur hvis jeg inviterer på kjøttkaker men serverer deg biff?:wink:

Forsinkelsen kom jo i en meget hyggelig innpakning

3 Likes

Jeg kommer tilbake til det senere i dag, men vi snakker blockbustersalg. Dette er en medisin som skapt for odf label salg.

2 Likes

Blir spennende om det flere får øynene opp for Ultimo.
Hva var siste telling på Shareville? 380?

Hvis den blir det nye Nano, så bikker kursen fort 100.

Der er vel ca 2000 Sharevillere.

Mange biotrøtte som er lei av emier og forsinkelser som er klar for å hoppe på noe nytt vil jeg tro.

Ultimo har en del kvaliteter som skiller den fra resten av gjengen

1 Like

Få gjerne med noe om konkurransesituasjonen og mulighetene for markedspenetrasjon etc

De to PD1 hemmerne Keytruda og Opdivo dro inn over 17 milliarder dollar tilsammen i fjor. Om UV1 viser vesentlig bedret klinisk effekt for disse to ekstreme blockbusterne, noe resultatene i dag er et ytterligere sterkt signal om at den faktisk gjør(!), så er inntektspotensialet av en størrelse som alle fall får dagens verdsetting av Ultimo til å fremstå som en vits.

Slik jeg ser det, så er det irrelevant å regne indikasjon for indikasjon for Ultimo, det er alt eller ingenting - og jeg blir sterkere og sterkere i trua på at det blir alt!

15 Likes

Dette ser jo fantastisk lovende ut, @Neladner. Gratulerer til hele teamet og lykke til videre!

1 Like

Bullcase da? 20-40 mrd nok?

Bare å klemme til noen k extra i morgen tidlig på åpning :ok_hand:

17:36:49

Johanne Mikkelsen Espeland

Ultimovacs kreftvaksine viser resultater

Farmasøytselskapet Ultimovacs, som utvikler en vaksine mot kreft, melder om positive resultater etter testing av hovedkandidaten UV1, ifølge en børsmelding onsdag.

Etter et år var 85 prosent av pasientene i studien fortsatt i live, og mer enn halvpatren viste ikke tegn til videre kreftprogresjon.

Stein Erik Hagen og Bjørn Rune Gjelsten har akjser i selskapet på 7,84 og 19,3 prosent.

4 Likes

Ultimovaccs er på Twitter! Adonblivit.

Og når man har twitterkonto, hva skjer da?

Jo da kan andre på biotwitter ætte deg, så det blir enklere å finne deg.

7 Likes

Har vurdert Ultimo over lang tid nå… Så kjøpte noen “poster” igår og idag…
Spennende aksje😊

Ja, den er super​:+1: Og mye spennende fremover :slight_smile:

1 Like
3 Likes