Jeg kan vise noen KM-plot og lignende for NIPU om det er ønskelig. Tar en del tid å grave i dataene. Beregningene er ikke mindre omfattende, men slingringsmonnet er i utgangspunktet mindre med tanke på avlesningstidspunktene, om det er dette du tenker på. mPFS for CM-743 har et veldig smalt konfidensintervall, siden det dessverre er slik at dette er en veldig fæl indikasjon, der kurvene ikke flater ut på samme måte som for CM-067.
Gjerne😃
Ja det er den jeg tenker på, du får selv avgjøre om du vil ta jobben.
Vi kan vel anta at de er rimelig sikre på at 70 eventer ikke oppnås i mai. Hvis vi antar at 70 eventer oppnås 1. juni, med 35 i hver arm, hvordan ville dette se ut da (hvis dette gir mening). Jeg har forstått det slik at mPFS øker raskere enn “tiden som går”.
Vi har da vitterlig nettopp fått vite at data kommer tidligst Juli
Ikke med datavask. Vi vet at de ikke har nådd 70 eventer i går. Vi antar at dette betyr at de mangler mer enn en event, men det vet vi ikke. «Vaskeperioden» er anslått å vare ca 2 mnd, så 70 eventer kan helt klart inntreffe både i mai og juni.
Tror neppe dette hadde kommet som børsmelding om man kunne risikert 70 events nå de nærmeste uker slik at avlesning kunne ha blitt offisiell i begynnelsen av juli.
Meldingen er et resultat av at de er sikre på at avlesningen kommer vesentlig etter 1 juli.
Ellers har ikke dette mening.
Jeg skjønner hva du spør om tror jeg, og dette er i så fall svaret:
Her har jeg altså måttet forlenge x-aksen
“Although we have not yet received the trial data, we are optimistic and encouraged by this positive development for the patients”
Har vi en liiiten justering der?
Fin rekruttering til de tre siste studiene, og vel ellers lite nytt. Men man kan jo dvele litt over hvilken annen liga Ultimovacs er i enn de andre norske biotekene når de nå kan skrive: “More than 50% of the 670 cancer patients in the five randomized Phase II clinical trials enrolled to date”
En overmoden og fin oppjustering.
Og det gjennom en global pandemi som slo beina under nesten alle kliniske studier og selskaper. Åpenbart at klinikerne er interesserte og liker det de ser.
3-års OS data fra UV-103 er guidet til dette halvåret, og i fjor slapp de 2-års data 20. juni.
20 juni arrangerer selskapet ‘Meet the team for afterwork in Bergen’. det er nok ikke en helt tilfeldig dato, for noe nytt må man jo ha å snakke om dersom NIPU da fortsatt ikke har resultater
Nå har ikke jeg chat hvor dette sikkert er observert: men TET-slides er tatt ut. Det stusser jeg på. Vått blekk (sagt med snert) eller ønske om mer komprimert foilsett? Synes sistnevnte er rart da det har vært en del av alle presentasjoner siste par år. Og ikke minst fordi vi nærmer oss mer informasjon om plattformen som sådan.
Fordi det er støy nå som både nipu og initium drøyer godt? nå er det strømlineformet på UV1 og data fra initium og nipu og påfølgende focus og dovacc
Kommer det noe mer en de allerede har publisert?
OS kurven går allerede forbi 3 år.
TET vil aldri være støy i min verden. Men skal ikke legge mye i det, altså.
Dette er jo et glimrende eksempel på det jeg skriver om i Nykode-tråden. Mange pasienter er fulgt opp vesentlig lenger enn 2 år i dette plottet ja, men minimum oppfølgingstid er 2 år. Derfor velger det samvittighetsfulle selskapet som Ultimovacs er å ikke si noe annet enn % overlevelse på det tidspunktet.
Det står om TET og TENDU som vanlig i rapporten @h3nk1 . Jeg vil tro at de Sousa bare ikke vil sitte og si akkurat det samme en gang til på presentasjonen (og så vil han ikke ha mer mas om UV2 fra sånne som meg )