Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Burde kommet med så lenge antallet faller innenfor de 50 største kjøpene akkurat den dagen.

Og forklar meg hvorfor beholdnigen ikke endres uansett om man er innenfor eller utenfor 50 største?

Er beholdning registreringen da også avhengig av det samme?

Dette stemmer ikke med andre mindre aksjeposten jeg har

Dagsbeholdningen blir ikke registrert i databasen til @pdx dersom kjøpet eller salget ikke faller innenfor topp 50 den dagen.

1 Like

Da er jo hele databasen bare tøv fordi den er ufullstendig.

Den stemmer på en prikk blant topp 50 og blir økende unøyaktig dess mindre beholdning man har. Måtte ha behandlet fryktelig mye data om ikke. 0

Anbefaler å lese fortsettelsen: Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳 - #364 av pdx

Hva sier du Fornybar.

Er short teorien din i U basert på disse listene?

Stemmer, med mindre man er blant topp 50 :slightly_smiling_face: De får jeg alle beholdninger for daglig, naturlig nok.

Hvis man har en handel man mener burde vært med kan jeg sjekke opp, bare send meg detaljene på privat mld.

Pdx

Synes det er helt ok om det tar 2 dager. Har ikke klaget på det😊

Men jeg oppfattet noen innlegg her om dagen på en annen måte. Sa du ikke 1 dag??

Bare infoen blir komplett. Det er mange som daglig følger med på endringer og gjør sine tanker om det.

Og det kan være viktig info

At det var 1 dag var feil info fra kontakten min I VPS, da jeg fikk gravd i det med den tekniske kontakten min der stemte det ikke. T+2 gjelder. Handel på mandag kommer på torsdag, men se også lenken i forrige innlegg for noen forbehold.

1 Like

Helt ok takk for presisering.

Det er godt beskrevet over av meg og h3nk1 hva som ligger bak antakelsen av at det er utlån og til hvem :slightly_smiling_face: stoler såpass på listene at jeg tror de fanger opp bevegelser på de størrelsene.

2 Likes

Ok jeg har lest og skal ikke utelukke at dere har rett.

Er som Olav A Vinje - har litt tvisyn på saker og ting.

Uansett vi er begge glad i U🥰

1 Like

30 uleste i tråden, og så var det dette :sob:

Ingen BMS-biobucks.

Og Norda er fortsatt 130k short.

14 Likes

Endelig et nytt target i immunonkologien. Merk at denne studien var i rel + nivo vs nivo. Nivo er en PD1hemmer.

Dette er altså ikke en direkte konkurrent til UV1, men en potensiell ny kombinasjon. Relatlimab er en ny sjekkpunkthemmer med en differensiert mekanisme kontra PD1 /PD-L1 og CTLA4-hemming.

Relatlimab ble godkjent på en fase 2/3studie, presentert på AACR nå.

De får litt tyn for at OS ikke var statistisk signifikant.

Om nå bare Bristol Myers Squibb hadde hatt en universell vaksine til sine nå TRE universelle sjekkpunkthemmere…

7 Likes

Gjør jo heller ikke Ultimovacs sine resultater i kombo med Ipi eller Pembro noe mindre imponerende om man ser på mPFS eller OS.

2 Likes

Nei, i den grad de er direkte sammenliknbare, men det synes jeg ikke de er. UV1 virker jo i teorien synergistisk med det den kombineres med, og har aldri vært kombinert med nivolumab alene. Nivo virker å være litt svakere en pembro i avansert melanom uten at jeg har fått med meg teori om hvorfor. Vi vet f.eks ikke hvordan UV1 hadde gjort det i en kombinasjon med nivolumab.

Det som er åpenbart etter den siste tid er hvor enormt verdifull UV1 vil være hvis studiene leser av positivt. Det burde gå opp for både Sverige og Norge i tiden som kommer.

8 Likes

Ultimovacs Hosting Key Opinion Leader Webinar on the Evolving Treatment Landscape of Melanoma

26 Likes

Svenskene står av sektorkrakk, krakk generelt og krig. Og RedEye initierer dekning any day now.

15 Likes