Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Jeg lurte på hvordan det var mulig å sprette opp dit fra 1 dag til en annen som ny med det volumet som er om dagen

Bare en navneendring.

Navneendring eller ei, fint at det synes hvem de er. Kunne jo vært Merlin for alt vi visste som befant seg bak den BNP posten.

1 Like

“We expect also at a medical conference this year to be able to present very exciting data in combination with pembro in melanoma” 12:21

2 Likes

Hvis de ikke har gått bort fra planen om å presentere de 20 første i første halvdel av året, så får vi kanskje presentert melanomastudien to ganger i 2021. En i 1H, og en mot slutten av året hvor vi får både 1 og 2 årsdata.

Det ser ut som om ESMO skal være en fysisk event igjen, og at den skal være helt mot slutten av året. Vil tro de sikter seg inn på denne.
https://www.esmo.org/meetings/esmo-immuno-oncology-congress-2021

Er dette flyttet til 1H? I presentasjonen fra mars oppfatter jeg det som at data kommer i q4

De har da hele tiden sagt at de skal presentere komplette resultater fra de 20 første i 1H?

Ultimovacs ASA – Disclosure of voting rights of Annual General Meeting

5 Likes

Ultimovacs ASA – Annual General Meeting held on 15 April 2021

Det er absolutt ikke alle selskaper som har en årlig samling av generaler. Selv ble jeg utnevnt til korporal da jeg var i militæret, men vi hadde ikke årlige korporalmøter.

1 Like

Hva tenker du angående dataslipp av UV1+pembro som skulle komme nå i 1H? Blir det ASCO(med abstractslipp i slutten av mnd)?

Jeg aner ikke. Det er i hvert fall den konferansen som gir mest mening.

Tiden fra nyttår har vært trøstesløs, men nå er vel bunnen nådd???
Jeg sikter mot 100 lappen :money_mouth_face:

2 Likes

Planen var aldri å være så tungt vektet i Ultimovacs, men når kursen først endte opp her nede så ble det bare sånn. Tror det blir en fin reise også i 2021.

1 Like

Når kvalitet faller i pris er det lett å ende opp tungt vektet. :+1:

2 Likes

Begredelig lavt volum nå.

Merkelig at aksjefolk helst handler mye når det er dyrt men avstår når det er billig!

1 Like

Det rusler jo stadig inn nye aksjer på kontoen da. trenger visst ikke gå høyere enn 62 :slight_smile:

Det er enkelt å tegne 2 røde streker. Betyr vel ikke så mye fundamentalt

2 Likes

Jeg kan bruke grønt neste gang.
Men siden du bringer det fundamentale på banen. Har det kommet noe negativt fundamentalt siden aksjen var så vidt over 90 intradag?

1 Like