Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Fargen spiller ingen trille, men du har brukt 4 røde streker på sidene for teknisk analyse, der hvor strekene hører hjemme.

Det er et godt spørsmål. Svaret er nei.

1 Like

Endelig skjer det noe på Ultimotråden!

2 Likes

Ultimovacs ASA - Share Option Program

3 Likes

Så 62% til primær insiderne. Resten til andre ansatte med ukjent fordeling. Et stykke til Veidekke nivå :wink:

Og ingenting til meg og @polygon - som bruker all vår tid på å gi selskapet gratis PR.

8 Likes

Det er vel flere enn meg som vurderer å tildele dere noen opsjoner under forutsetningen av at dagsomsetningen kommer opp over 100k

3 Likes

Dagsomsetningen er vel bare 99 % algoritmehandel. Men hva skjer kl 16.25 ? I dag omsatt 8 poster på noen få aksjer, i går 5-6 poster med få aksjer. Samme sekund, men sannsynlig med millisekunders mellom eller kan noen forklare ?

Sluttauksjon

Interessant med psykologien i markedet. Ultimovacs var jo grisebillig på 80. Begynner å bli dyr nå på 60.

1 Like

Hva gir du meg hvis den virker billig på 80 igjen om bare noen uker?

Heder og ære og en ekstra følger på twitter :slight_smile:

Det er bare å se på sektoren. Market-maker likviditeten jager nedover over hele linja. Trasig, men det begynner å bli veldig attraktive innganger flere steder, også i Ultimovacs. Jeg er plutselig vektet så tungt som jeg så for meg først til høsten, og det er helt i orden.

1 Like

Velkommen etter! Kjenner godt følelsen av å ha nok i Ultimo. Siden 21/11-19 har jeg hatt den følelsen utallige ganger. Bare for å fastslå at siste gang ble nest siste gang. O.s.v.

1 Like

Jeg tipper de kommer med rimelig overbevisende oppdatering på innrullering ved Q1 rapport om 3 ukers tid. Tipper det da går opp for folk at de faktisk blir ferdig rekruttert i Q4 i år, og at det snur sentimentet.

2 Likes

Var det dette som drev kursen ned i går eller var det noen andre meldinger jeg ikke har fått med meg? Dro på jobb så stod den i 65. Kom hjem fra jobb og sjekker i dag så er den på 62. :wink: jojotur igjen.

Ultimovacs ASA - Share Option Program

Oslo, 16 April 2021: On the basis of the approval by the General Meeting on 15 April 2021 to authorize the Board of Directors of Ultimovacs ASA (the ‘Company’, OSE ticker “ULTI”) to issue new shares to employees under a long-term incentive program, the Board of Directors has resolved to issue share options to all employees in the Company.

Nei, denne aksjen er helt fri for fjotthoder. Dessverre er den også fri for andre hoder enn så lenge, men det bedrer seg nok snart om selskapet følger planen sin. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Har dere fått med dere saken på TV2 Nyhetene kl 8 i dag om kreftsyke Amanda som har Mesothelioma som hadde 3 mnd igjen og leve. Hun har nå gått på immunterapi gjennom ekspertpanelet som er opprettet for å hjelpe slike som henne med å få tilgang til alternativ behandling.
De sa ingen ting om at UV1 var en del av behandlingen riktignok, men det kan også hende :slight_smile:
Det var greit å gå tilbake til 8 nyhetene i Teliaplay appen på pc i hvertfall.

Edit: Hun sa at hun de siste 2 årene har fått immuneterapi, og NIPU startet i Juni 2020. da er det vel kanskje urimelig å tenke at hun er en del av den studien.
Men uansett er det godt å se at immunterapi fungerer og har en stor fremtid.

Edit igjen. grafen viser vel nå, med litt godvilje, en OHS?

Etter å ha sendt en melding til ultimovacs via kontaktskjemaet deres for over 3 uker siden og fortsatt inget svar er det ting som tyder på
A- den går rett i spam, ikkje bra
B- de har så mye å gjøre at private henvendelser må avvente.

Håper på B🙌

Det kan vel også være Targovax sitt oncolytiske virus?