Noen som kan bekrefte/avkrefte at dette er Ulti?
Artikkelen er om Ultimo.
Oslo, 20 May 2021, Board member Henrik Schüssler and primary insider in Ultimovacs ASA, has today through Fireh AS bought 7,700 shares in the company at a price of NOK 76.90 per share. Following this transaction, Henrik Schüssler through Fireh AS holds 26,900 shares in Ultimovacs ASA.
Enig?
Lik og del!
Hvordan vil Merck forholde seg til disse dataene? Noen som tør spekulere?!
Et aspekt ved disse ferske dataene til Ultimovacs som jeg ikke har tenkt på før nå, er at dataene virkelig må gjøre klinikere sulten på å teste ut UV1 i Melanoma. Man har nå sterke data både i kombo med CTLA-4, og nå i kombo med PD-1.
Kan fort merkes på rekrutteringen til INITIUM dette altså!
Anbefaler alle å høre på den nye Radforsk podcasting med CEO i Ultimo. De sier selv at dette er fantastisk data, og er mildt sagt fremoverlente.
Gleder meg til ASCO 08.06, og kommer til å benytte anledningen til å vekte meg opp i Ultimo De nærmeste dagene
Styremedlem i Ulitmovacs har kjøpt segg opp
Styremedlem Henrik Schüssler i Ultimovacs har torsdag gjennom Fireh AS kjøpt 7.700 aksjer i selskapet til en kurs på 76,90 kroner pr aksje, ifølge en melding.
Etter transaksjonen eier Henrik Schüssler gjennom Fireh 26.900 aksjer i Ultimovacs.
Er jo temmelig spesielt at dette ble en VG-artikkel i dag da. Særlig sett i lys av at OSE bare dro på skuldrene av det som enhver som bare er litt inne i materien, forstår er helt fantastisk gode data.
Edit: Jeg har nå fått tusket til meg en kopi av denne +artikklene. Og den er jo overraskende lang, innholdsrik og god! Og generalsekretær Ingrid Stenstadvold Ross i Kreftforeningen er i hvert fall en annen som er enig, for hun siteres med “At så mange som 30 prosent av føflekkreftpasientene er helt kreftfrie etter å ha blitt behandlet med UV1, er oppsiktsvekkende”.
Og her er morgendagens forside, thanks to @sjog
Og Edit 4:
Vi har fleipet litt på chatten her nå om alle taxisjåførene som kommer løpende i morgen, men det er faktisk mange oppegående, litt over gjennomsnittet gamle som leser VG på papir.
Men kanskje viktigst av alt: Dette kommer nå garantert til å bli plukket opp av andre riksdekkende medier, og kanskje også utenlandske medier. Og DET er verdifullt. Dette er ekstremt godt PR-arbeid fra Ultimovacs sin side!
Forsiden av VG, tre investorkonferanser og verdens viktigste konferanse for klinikere - kan ikke bli bredere nedslagsfelt! Om to uker har 10x så mange hørt om Ultimovacs og UV1 som i dag.
Jeg stemmer for at kursmålet til abg nåes før pinse!
Shit. 35 kronasjer for sommerkoteletter på Bunnpris. Bargain.
Vent litt! Bare la meg doble beholdningen først
Ser ut som man bør gjøre 2 ting ja. Bruke mest mulig penger på aksjer i morgen tidlig, samt bruke bunnslammet og skillemyntene som måtte være igjen i lommeboka på Bunnpris
Nu kör vi!
VG har historikk fra før på at de kan skrive veldig bra om biotechbedriftene faktisk, de hadde en gigantisk søndagsspesial for noen år siden.
Oppslaget i VG at ut til å ha hatt god effekt. Voldsom fart på denne i åpningen i dag
Veldig glad for all informasjon som blir delt her. Takk for det.
Er veldig positivt at kursen beveger seg oppover og synes det er ekstra bra at det selges i “stort” volum.
Spennende å se hva kursen står i når ASCO har gått av stabelen.
Hmm. Hva mener du med det?