Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Noen som kan bekrefte/avkrefte at dette er Ulti?

Artikkelen er om Ultimo.

3 Likes

Oslo, 20 May 2021, Board member Henrik Schüssler and primary insider in Ultimovacs ASA, has today through Fireh AS bought 7,700 shares in the company at a price of NOK 76.90 per share. Following this transaction, Henrik Schüssler through Fireh AS holds 26,900 shares in Ultimovacs ASA.

13 Likes

Beveger oss rett over :bear: enn så lenge. Kanskje innsiderne er heldigere med inngang denne gangen.

1 Like

Enig?

Lik og del! :rocket:

6 Likes

Hvordan vil Merck forholde seg til disse dataene? Noen som tør spekulere?!

1 Like

fornybartease

6 Likes

Et aspekt ved disse ferske dataene til Ultimovacs som jeg ikke har tenkt på før nå, er at dataene virkelig må gjøre klinikere sulten på å teste ut UV1 i Melanoma. Man har nå sterke data både i kombo med CTLA-4, og nå i kombo med PD-1.

Kan fort merkes på rekrutteringen til INITIUM dette altså!

3 Likes

Anbefaler alle å høre på den nye Radforsk podcasting med CEO i Ultimo. De sier selv at dette er fantastisk data, og er mildt sagt fremoverlente.

Gleder meg til ASCO 08.06, og kommer til å benytte anledningen til å vekte meg opp i Ultimo De nærmeste dagene

4 Likes

Styremedlem i Ulitmovacs har kjøpt segg opp

Styremedlem Henrik Schüssler i Ultimovacs har torsdag gjennom Fireh AS kjøpt 7.700 aksjer i selskapet til en kurs på 76,90 kroner pr aksje, ifølge en melding.

Etter transaksjonen eier Henrik Schüssler gjennom Fireh 26.900 aksjer i Ultimovacs.

https://tools.eurolandir.com/tools/Pressreleases/GetPressRelease/?ID=3914320&lang=en-GB&companycode=no-ulti&v=

9 Likes

Er jo temmelig spesielt at dette ble en VG-artikkel i dag da. Særlig sett i lys av at OSE bare dro på skuldrene av det som enhver som bare er litt inne i materien, forstår er helt fantastisk gode data.

Edit: Jeg har nå fått tusket til meg en kopi av denne +artikklene. Og den er jo overraskende lang, innholdsrik og god! Og generalsekretær Ingrid Stenstadvold Ross i Kreftforeningen er i hvert fall en annen som er enig, for hun siteres med “At så mange som 30 prosent av føflekkreftpasientene er helt kreftfrie etter å ha blitt behandlet med UV1, er oppsiktsvekkende”.

Og her er morgendagens forside, thanks to @sjog :sweat_smile:

Og Edit 4:
Vi har fleipet litt på chatten her nå om alle taxisjåførene som kommer løpende i morgen, men det er faktisk mange oppegående, litt over gjennomsnittet gamle som leser VG på papir.

Men kanskje viktigst av alt: Dette kommer nå garantert til å bli plukket opp av andre riksdekkende medier, og kanskje også utenlandske medier. Og DET er verdifullt. Dette er ekstremt godt PR-arbeid fra Ultimovacs sin side!

Forsiden av VG, tre investorkonferanser og verdens viktigste konferanse for klinikere - kan ikke bli bredere nedslagsfelt! Om to uker har 10x så mange hørt om Ultimovacs og UV1 som i dag.

33 Likes

Jeg stemmer for at kursmålet til abg nåes før pinse!

2 Likes

Shit. 35 kronasjer for sommerkoteletter på Bunnpris. Bargain.

3 Likes

Vent litt! Bare la meg doble beholdningen først :grin:

1 Like

Ser ut som man bør gjøre 2 ting ja. Bruke mest mulig penger på aksjer i morgen tidlig, samt bruke bunnslammet og skillemyntene som måtte være igjen i lommeboka på Bunnpris

1 Like

Nu kör vi!

VG har historikk fra før på at de kan skrive veldig bra om biotechbedriftene faktisk, de hadde en gigantisk søndagsspesial for noen år siden.

2 Likes

Oppslaget i VG at ut til å ha hatt god effekt. Voldsom fart på denne i åpningen i dag :tada:

Veldig glad for all informasjon som blir delt her. Takk for det.
Er veldig positivt at kursen beveger seg oppover og synes det er ekstra bra at det selges i “stort” volum.
Spennende å se hva kursen står i når ASCO har gått av stabelen.

2 Likes

Hmm. Hva mener du med det?