Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Kort sagt så prøver de å selge et medikament som har bevist effekt i mange indikasjoner sammen med standard of care. Dersom de får det til vil den summen bli gigantisk.

I godkjenning av medisin er det viktig å ligge først i løypa. Mener du det er nok med fire studier kan du også få motforestillinger ved å høre på Radium 168 med Patrik Ling (DNB).
Personlig vil jeg bli skuffet om Carlos begynner på å øve på å sitte med hendene i fanget. Elsker ikke e-ordet, men av onder velger jeg det som smerter minst.

1 Like

Trukket

VACC steg nærmere 7% uten nyheter, mens ULTI havnet på knappt 2% med innsiderkjøp og gode nyheter. VACC er allerede 10x mer verdt enn ULTI. Betyr dette at markedet ikke ser behovet for ULTI i forhold til VACC?

1 Like

Ja, det vil jeg tro. Det må være noe sånt.

1 Like

Håper ulti holder seg lav litt til… håper det kommer mer penger inn straks

1 Like

Ingen fare.
Ingen av mine aksjer tar av😂

1 Like

Noen som har tilgang til denne?

Den typen rapporter er mest sannsynlig bare svindel hvor de bruker navn på legemiddelselskaper som click bait for å lure noen til å kjøpe :slightly_smiling_face:

1 Like

Ja, det ringte en fyr 2 min. Etter at jeg hadde meldt min interesse…

1 Like

In that case så tror jeg du får noen telefoner fra Microsoft også snart :joy:

2 Likes
10 Likes

UV1 tilgjengelig på Ebay :crazy_face:

Just for fun. Håper på en hyggelig børsdag i morgen :slight_smile:

Da kan vi konstatere ar det er Fidelity som har, og mest sannsynligvis fortsetter å begrense kursutviklingen. Noen ganger må sånne fond bare realisere en del, men jeg tror ikke de er i ferd med å selge sine 1,5 millioner aksjer.

3 Likes

Nei, de har kanskje styrebestemmelser om balansering av portefølgen.
Volumet har bremset kraftig opp nå. Kun småposter. 1 - 400 siste 1,5 timen.

Det er vel kanskje ikke utenkelig at UV1 eller TET kan ta markedet til NANO også, uten at jeg har kjennskap til NANO.
Men når UV1 kan brukes mot 90% av alle krefttyper, så velger jeg, til tross for negativ utvikling i dag, å tro på fremtidig suksess for U og sitter pal.

1 Like

Jeg tror vi skal konsentrere oss om UV1s sjanser for å bli et godkjent medikament/kjøpt opp/utlisensiert, og ikke blande inn så viltfarende teorier :slight_smile: Dette selskapet og potensialet er solid nok til at man aldri behøver å gjøre noe annet enn å snakke om hva de holder på med og hva de skal eller kan levere.

3 Likes

Så, med det vil du kanskje påstå at jeg var litt i overkant hausete :crazy_face:

Kan kanskje ta til meg den og ti still litt.

Edit: Jeg syns bare at selskapet får ufortjent lite oppmerksomhet etter en slik mediedekning i forrige uke.

2 Likes

Dag 2 torsdag 27 maj

10:00 RhoVac
10:20 Stayble Therapeutics
10:40 Sprint Bioscience
11:00 Chordate Medical
11:20 Curasight
11:40 Cessatech
12:00 Guard Therapeutics
12:20 Idogen
12:40 Nanexa
13:00 Ultimovacs
13:20 BrainCool
13:40 BioInvent
14:00 Panel: Investor Insights

LÄNK TILL LIVESÄNDNING DAG 2

image

5 Likes

Ultimovacs ASA: Mandatory notification of trade by primary insider

18 Likes