Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Godt observert, “positive outcome” Veldig bra, er en del av jobben det og. å sørge for at den publisitet du får faktisk blir formidlet riktig. (og det har jo vært et problem, im looking at you targowanker)

3 Likes

Positive indeed. Skal liksom litt til for å kalle 30 pasienter med disse resultatene for tilfeldigheter. Det er bare å tenke seg hva INITIUM og de andre studiene kan finne på å levere med UV1 + ipilimumab og nivolumab.

Perfekt!

11 Likes

bilde

18 Likes

Så for å oppdatere så har man altså data på 30 pasienter som viser;

30% Partiell respons
30% Komplett respons
60% ORR

12 mnd OS - 86,6%

Sammenlignet med Pembro mono:

33% Partiell respons
5% Komplett respons
38% ORR

12mnd OS - 68%

18 Likes
7 Likes

Det er smått utrolig at man kan handle Ultimovacs til under 80 kroner.

2 Likes

Smått utrolig at ultimo kan kjøpes

1 Like

PalatableVagueIguanodon-size_restricted

Kursen har essensielt konsolidert i hele 2021. Volatilitetskontraksjonsmønster innenfor en langsiktig positiv trend. Er nå klar for å bryte nytt terreng oppover!

Og så digg at 12 mnd kohort 2 er like lovende som kohort 1. Først og fremst fordi doseringen er den samme som i fase 2 studiene som allerede er startet! (hadde vært litt kjipt hvis kohort 2 viste dårligere resultater, man kunne bare spekulere om det var en statistisk fluktasjon eller om dobbel dose faktisk gav dårligere effekt).

3 Likes

1 Like

Her gikk man jo fra 85% til 90% 1 års OS, og “alle 30% CR” kom før 12mnd, noe de ikke gjorde i kohort 1 - så eventuelle spekulasjoner vil jo bli på oppsiden :slightly_smiling_face:

Og det liker vi jo.

13 Likes

E3KpWzbWEAMVOPH

Antallet CR vil fort kunne øke, ref. posteren for kohort 1. Det er også veldig hyggelig. Disse dataene kan finne på å rokke ved strategien om å avvente avlesning av fase-2 (les: noen blar opp nok).

12 Likes

Ny radium ute i dag, med litt oppsummering rundt Ultimovacs :blush:

11 Likes

Vært ute i naturen med død mobil et døgn, så fantastiske nyheter å skru seg på til!

Dette er altså enda bedre resultater enn kohort 1!

Kohort 1 12mnd
OS =85%
CR=20%
PR=40%
ORR=60%
mPFS not reached

Kohort 2 12mnd
OS=90%
CR=30%
PR=30%
ORR=60%
mPFS not reached

Som @h3nk1 skriver, så kan en eller flere av PR bli til CR i løpet av det neste året :blush:

Det er nå komplett usannsynlig at UV1 ikke har en vesentlig klinisk effekt i denne pasientgruppen, og jeg klarer ikke lenger å se for meg så mange realistiske scenarioer som skal forhindre at UV1 kommer på markedet om noen år!

35 Likes
9 Likes

Hadde vært hyggelig om journalisten også hadde påpekt at Pembro er verdens nest mest verdifulle legemiddel, målt i $. Så dette er VIRKELIG dansen rundt gullkalven.

P-verdier for CR ligger nå langt under 0.05 vs Monobehandling. Sikkert også for PR.

Ville nesten vært rart om ikke Merck sluker selskapet.

6 Likes

Det blir veldig haussete, men det fremstår for mitt fattige vidd som mindre og mindre sannsynlig at de kan sitte på hendene hele veien ut fase-2 programmet.

2 Likes

Får håpe du tar feil og at de selger seg dyrt om 3-4 år😁!

2 Likes

Er vel fortsatt betydelig risiko for at UV1 trippel studien blir meh vs dobbel CPI?
…eller?

Vi kan ikke vite hva BMS og Merck og AstraZeneca og Roche osv tenker angående UV1 og innlisensiering eller oppkjøp. Det vi kan vite 100% sikkert er at selskapet er i en posisjon både datamessig og kontantmessig som gir de muligheten til å være veldig kresen i hvilke tilbud de underholder.

Kommer det noe nå, så er det en big pharma som virkelig blar opp for å få UV1 bredt ut så fort som mulig.

Jeg venter ikke på dette, for det er umulig å spå. Det jeg derimot venter på er en femte stor randomisert studie, som de har hintet flere ganger om er en mulighet. Dersom de har funnet en vei til markedet for UV1 i lungekreft, så burde kursen doble seg over natten.

8 Likes